Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

voor een wagen liep, dat vond ik apart om te zien.Nimber schreef:Ik denk dat er zoveel verschillende mensen zijn dat je niemand tevreden kunt stellen.
Ik vind de newforest kur wel leuk mits ze de achterste 4 schrappen de voorste 4 rijden wel netjes en dat vind ik dan wel leuk om te zien.

Nimber schreef:Ik vind de newforest kur wel leuk mits ze de achterste 4 schrappen de voorste 4 rijden wel netjes en dat vind ik dan wel leuk om te zien.
Kun je meer verwachten van een manege-ruiter? Deze kinderen vinden het heel leuk om dit te doen, waar vind je van zulke fanatiekelingen? Er rijden er maar 2 die een eigen pony hebben, de rest rijd 2 keer in de week, vind het al heel knap dat ze dit durven! Denk niet dat iedereen dit kan, sommige slaan al dicht als je het woord publiek zegt.... Het is ook moeilijk om verschillende ruiters bij elkaar te hebben, 4 zijn M/Z niveau de andere 4 B, dus kunnen we het ook niet te moeilijk maken 

) kur en dit jaar heb ik had ik het na de helft van de show wel weer bekeken. Is jammer, want de ponies zijn zo cute
...

Tessebes schreef:Ja, die show van Robin Hood stables was wel leuk, ook al was hij het er niet altijd mee eens dat er meerdere mensen op z'n rug zaten.
Er was trouwens nog een "show" met meerdere shires (toch?), een tandem, een enkelspan, een hengst aan de hand en een paard onder het zadel. Die knul die op dat paard zat kon echt niet rijden?!
) Zoiets wil ik in een demonstratie en rassenpresentatie niet zien. Bij elk ras zijn er paarden die geschikt zijn voor een beginnend ruiter, en bij elk ras zijn er paarden die NIET geschikt zijn voor een beginnend ruiter. Om dat als promotie voor een ras aan te geven want "het ras is zo braaf" slaat in mijn ogen de plank mis. Tessebes schreef:Wat vond je dan van de kleding van de ruiters van de singelfooters? Heel origineel!