Het lijkt mij heel erg leuk om een fotomeeting te organiseren voor ons geliefde hondenras de amerikaanse stafford!
Nu wil ik graag weten of hier animo voor is, het liefst in de provincie zuid-holland. Het lijkt me fijn om input te krijgen van verschillende mensen over waar het het makkelijkst is voor iedereen. Verder is iedereen welkom, natuurlijk mogen de Engelse stafford ook komen!
Ik zat zelf te denken aan een ochtend en een middag ploeg, met een max van 8 fotograven en 10 modellen.
Als het op scooter afstand is wil ik graag komen als fotograaf. Als locatie zijn de duinen of strand misschien leuk?
Suuszels
Geplaatst: 23-02-15 14:48
Afhankelijk van de uiteindelijke locatie wil ik wel mee als fotograaf. Oh en de datum want soms moet ik werken in het weekend. Heb ook het topic doorgestuurd naar iemand die Staffords heeft.
Mijn vriend heeft een engelse Stafford, waar ergens en welke datum? Misschien komen wij dan ook
Beaminde
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-15 15:33
Utrecht zou eventueel ook kunnen ja! Ikzelf woon in nieuwkoop en mijn paard staat in Mijdrecht (dat is net Utrecht dacht ik?) Nouja ergens een centrale plek lijkt me leuk!
Als het Utrecht word haak ik af als fotograaf helaas, ik heb helaas geen budget om mijn reiskosten naar elders te kunnen vergoeden... Bij portfolioshoots vraag ik ook altijd reiskosten vergoeding, maar bij meetings is dat niet het geval dus moet het voor mij wel haalbaar blijven helaas...
Ik heb interesse als fotograaf . Ik kan eventueel een bokker vragen of zij wil komen, zij hadden geloof ik ook een Amerikaanse staffort. Maargoed, ik weet niet of zij richting Utrecht/ZH willen rijden
Jammer dat het zo ver is, anders had ik graag mee gewild met mijn stafford van een half jaar!
Beaminde
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-15 21:32
Ja ik ga gewoon een plek uitzoeken voor iedereen zodat mensen zich kunnen aanmelden!
De plek zal zijn: de Groene jonker in zevenhoven. Dit is een natuurgebied waar de honden zelf niet in mogen maar langs de rand van de groene jonker wel. Hier kunnen ze eventueel ook nog los mocht dit gaan en heb je mooie plekjes om foto's te maken!
Aan de hand van de animo zullen wij kijken wie er in de ochtend kan en in de avond. Verder is het met openbaar vervoer lastig te bereiken, wel is er genoeg parkeer gelegenheid.
Ik zat zelf te denken aan de datum: Zaterdag 2 Mei zo is er nog voldoende ruimte voor iedereen om dit te plannen.
Als je mee kan als fotograaf of model wil je dan zelf even dit lijstje quoten?
Fotograaf: 1. Naam - website 2. Naam - website 3. Naam - website 4. Naam - website 5. Naam - website 6. Naam - website 7. Naam - website 8. Naam - website
Modellen: 1. Nono_roos - Avey - Foto's volgen - Avey is net 1 jaar oud en kan nog lekker speels zijn, kan goed met andere honden en is niet agressief. 2. Naam - Naam hond - foto hond - gedrag hond (mag/ kan deze los, is onzeker of juist druk?) 3. Naam - Naam hond - foto hond - gedrag hond (mag/ kan deze los, is onzeker of juist druk?) 4. Naam - Naam hond - foto hond - gedrag hond (mag/ kan deze los, is onzeker of juist druk?) 5. Naam - Naam hond - foto hond - gedrag hond (mag/ kan deze los, is onzeker of juist druk?) 6. Naam - Naam hond - foto hond - gedrag hond (mag/ kan deze los, is onzeker of juist druk?) 7. Naam - Naam hond - foto hond - gedrag hond (mag/ kan deze los, is onzeker of juist druk?) 8. Naam - Naam hond - foto hond - gedrag hond (mag/ kan deze los, is onzeker of juist druk?) 9. Naam - Naam hond - foto hond - gedrag hond (mag/ kan deze los, is onzeker of juist druk?) 10. Naam - Naam hond - foto hond - gedrag hond (mag/ kan deze los, is onzeker of juist druk?)