Locatie; Oostkapelle/Domburg

Aangezien er weer vraag was naar een fotomeeting in Zeeland, heb ik besloten om een fotomeeting te organiseren.
Locatie;
De locatie word Oostkapelle/Domburg op het strand.
Het zou fijn zijn als ik met iemand kan meerijden vanaf station Goes/Middelburg, maar dat is vorige keer ook goed geregeld.
Wanneer;
De fotomeeting gaat plaats vinden in april/mei. In april mogen we nog de gehele dag op het strand komen. Vanaf 1 mei alleen vanaf 19:00 in de avond. Het lijkt mij het handigst om het in april te doen, zodat we het overdag kunnen plannen.
Fotografen;
Fotografen mogen zich inschrijven door het onderstaande lijstje in te vullen en in het topic te plaatsen. Bij de fotografen is het zo; wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ben je net te laat met aanmelden, dan kom je op de reservelijst.
Ik wil graag 6 fotografen mee hebben, waarvan ik er 1 ben. Er kunnen dus nog 5 andere mee.
Fotograaf:
Boktnaam:
Naam:
Apparatuur:
Eventueel een website:
De enigste voorwaarde voor de fotografen is; Foto's inleveren binnen 1,5 maand, na de meeting.
Modellen;
Er gaan 6 modellen mee. Modellen mogen zich opgeven via dit topic, via het onderstaande lijstje. Als er meer dan 6 modellen worden aangemeld , worden er keuzes gemaakt door de fotografen (dmv stemmen).
Model:
Boktnaam:
Naam:
Naam paard:
Ras:
Bijzonderheden:
Foto's (Max. 2) :
Extra info;
De paarden moeten ingeënt zijn ivm ziektes. Zorg ervoor dat je paard braaf is en dat je hem onder controle kan houden. We willen dat de meeting goed verloopt en dat er geen problemen worden veroorzaakt.
Ik hoop dat er genoeg animo voor is en dat het een gezellige dag word.