Hebben jullie de stand van de hoefschoenen ook gezien?
En misschien de shows? Wat vonden jullie ervan?
Ik vond het nou eerlijk gezegd niet zo'n goed idee hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Weet iemand rond welke prijs hoefschoenen zitten? Kan namelijk niets vinden over de prijs...
Jorie schreef:Cassidy, de schoenen doe je alleen aan wanneer je ze nodig hebt. Als je veel over de weg moet. Met rijden in de bak hoef je ze niet aan. Dus dat klemmen is maar eventjes en het zit op het hoorn gedeelte en dat knelt niet af natuurlijk. Ijzers hebben ze altijd om ook als ze in de box staan. Dat verstoort de bloedsomloop en het pompmechanisme.
Ik heb dan de Marquis schoenen die prima bevallen, maar 1 ding weet ik zeker.... geen ijzers meer voor mij!! (voor mijn paarden dan)
Cassidy"]
[quote="Jorie schreef:Cassidy, de schoenen doe je alleen aan wanneer je ze nodig hebt. Als je veel over de weg moet. Met rijden in de bak hoef je ze niet aan. Dus dat klemmen is maar eventjes en het zit op het hoorn gedeelte en dat knelt niet af natuurlijk. Ijzers hebben ze altijd om ook als ze in de box staan. Dat verstoort de bloedsomloop en het pompmechanisme.
Ik heb dan de Marquis schoenen die prima bevallen, maar 1 ding weet ik zeker.... geen ijzers meer voor mij!! (voor mijn paarden dan)