Aangezien de meeste crossers uit het noorden niet naar de crossfotomeetings in Ede en Bussloo kunnen en er tegenwoordig een erg mooi terrein in Vinkega ligt, leek het mij erg leuk om een crossmeeting te organiseren in Vinkega. Ik heb al contact gehad met de vereniging en we mogen daar een fotomeeting houden!

Wat?
De bedoeling dus is dat het een crossfotomeeting wordt. De ruiters mogen zelf weten wat ze willen springen omdat niet iedereen alles durft te springen of kan springen. We zullen vooraf of achteraf misschien nog wat portretfoto’s maken als er mensen zijn die dat willen en we kunnen bij mooi weer nog lekker even spetteren in de waadvijver.
Wie?
De meeting is bedoeld voor crossers uit het noorden/midden van Nederland die graag mooie crossfoto’s zouden willen hebben van hun paard. Iedereen mag meedoen, als je maar wel wat ervaring hebt. Dat wil zeggen, dat je een oefencrossje kan afleggen met je paard of al minstens een crosstraining hebt gevolgd. Zo komen we niet voor verassingen te staan op de meeting.
Verder is de meeting natuurlijk ook bedoeld voor fotografen die graag eens foto’s willen maken van paarden in actie en die hun portfolio willen uitbreiden!
Afhankelijk van het aantal aanmeldingen komen er 1 of 2 groep(en) ruiters, 1 groep van 6 of 2 groepen van 4. Ik kom zelf ook met mijn paard Asterix dus dat wil zeggen dat er plaats is voor maximaal 7 andere ruiters. Er is plaats voor maximaal 8 fotografen.
Waar?
Het crossterrein ligt in Vinkega bij Paardensportcentrum de Zuidstroom. Het terrein is 13 hectare groot en loopt over zand en gras, door bossen en over velden. Achterop het terrein ligt nog een grote waadvijver.
Wanneer?
De meeting vindt plaats in mei of juni 2015. Over de exacte datum zullen we nog gaan stemmen zodra er voldoende aanmeldingen zijn, maar we zullen rekening houden met eventuele andere meetings, examens of sgw's.
Regels?
• Iedere fotograaf levert minstens 10 foto’s gratis met copyright per model.
• Ruiters dragen verplicht een cap, bodyprotector en laarzen/chaps.
• De kosten zijn 15 euro per model.
• Modellen zorgen ervoor dat zij en hun paarden er verzorgt uit zien.
• Modellen hebben minstens een crosstraining of oefencross gereden.
• Het crossen is volledig op eigen risico.
• Fotografen mogen komen op volgorde van aanmelding
• Modellen worden gekozen door de fotografen.
Kosten?
De kosten van het gebruik van het terrein zijn 15 euro per combinatie. De fotografen hoeven daar natuurlijk niet aan mee te betalen dus voor hen is het gratis. Daarbij mogen de modellen de foto’s bij de fotografen nog nabestellen. De fotografen leveren per model minstens gratis 10 foto’s met copyright.
Interesse als fotograaf?
Fotografen mogen zich aanmelden door de quote in te vullen die in het topic staat. Let er op dat je de laatste quote gebruikt! Vermeld je boktnaam, eigen naam en de link naar je website.
Quote:
Citaat:Fotografen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Reserve's:
1.
2.
3.
Interesse als model?
Modellen mogen zich aanmelden door de het onderstaande lijstje in te vullen. Alle informatie graag in één keer invullen, ook de foto’s.
Citaat:Boktnaam:
Eigen naam:
Paard naam:
Ras:
Schofthoogte:
Crosservaring:
Foto's:
Als er nog vragen zijn hoor ik het wel! Ik hoop dat we er met zijn allen een gezellige dag van kunnen maken!