Is er Animo (en dan voornamelijk vanaf de modellen kant) om een fotomeeting te organiseren met bruidsmode?
Als model zijnde hoef je niet persee getrouwd te zijn, je moet alleen een bruidsjurk ter beschikking hebben die mooi zit (dus niet geleend van je buurvrouw die eigenlijk 2 maten te groot is ghehe)
En man erbij is natuurlijk altijd leuk, maar geen pre!

Ergens in de omgeving van Zwolle Meppel of Ommen. Genoeg mooie plekjes te vinden dacht ik zo!
Dus die is nader te bespreken bij genoeg animo
Datum:
Ik zat zelf te denken aan maart of april. Zo kan de voorbereiding goed gedaan worden en hebben we nog even. En is het hopelijk ook al weer wat mooier weer.
Aanmelden:
Mochten er genoeg aanmeldingen zijn kijken we als we er 1 of 2 dagdelen van maken.
Wanneer het 1 dagdeel word worden het 4 modellen en max 8 fotografen.
Wanneer het 2 dagdelen worden worden het 6 modellen en 8 fotografen (ochtends 3 modellen en middag, fotografen in groepjes van 2, een groepje elke keer "rust")
Aanmelden kan via een PB naar mij en niet hier in het topic!!!
Voor de modellen geld de vermelding:
Boktnaam:
Naam:
Leeftijd:
Wat voor jurk:
Ervaring in model staan:
en graag even een of 2 foto's toevoegen van jezelf en de eventuele jurk
voor de fotografen geld de vermelding:
Boktnaam:
Naam:
Website en/of Facebook:
Ervaring:
Bij voldoende aanmeldingen zullen de modellen gekozen worden door de fotografen.
Bij grootschalig aanmelden van fotografen gaat dit op volgorde van aanmelden.
Voor de modellen is het wel net zo leuk als je wel wat ervaring hebt zodat de modellen er zelf ook iets aan hebben. Aangezien hun er ook moeite in steken.
Mua's en kapster zijn natuurlijk ook welkom. Wel op vrijwillige basis. Andere assistentie natuurlijk ook!
Voor de modellen is het misschien leuk om iets van een klein boeketje of bloemetje mee te nemen. Dit is niet verplicht en moet dan ook zelf geregeld worden.
Ik zal bij aanmeldingen het topic up to date houden met ene lijstje wie zich vrijblijvend aangemeld heeft. Dit gelieve niet zelf aanvullen!
Hier onder plaatsen met dat je je aangemeld heeft mag uiteraard wel!
Hopelijk zijn er genoeg aanmeldingen en kunnen we er zo een leuke meeting van maken