Bokkers Zomer BBQ

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zou je naar de Bokkers Zomer BBQ willen komen?

Ja, goed idee!
100 (55%)
Misschien
67 (37%)
Nee, tenzij ...
4 (2%)
Nee, slecht idee.
8 (4%)

Totaal aantal stemmen: 179

Seb8iaan

Bokkers Zomer BBQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 08:35

Het is nu nog hartje winter, maar over een aantal maanden hopen we alweer lekker buiten te kunnen lopen zonder al die dikke jassen aan.

Ik wil deze zomer graag een grote BBQ meeting organiseren. Niet alleen bedoeld voor een handje vol mensen, maar een echt grote meeting waar we elkaar allemaal eens kunnen ontmoeten onder het genot van een hapje en drankje.

In het verleden heb ik al meerdere malen grotere meetings georganiseerd, daarom ook dat ik al de nodige ideeën heb om deze grote BBQ te realiseren.

Afbeelding

Ik doe hieronder alvast wat informatie uit de doeken. Uiteraard staat dit niet allemaal vast, maar geeft het een aardige indicatie van wat je kunt verwachten.

Doelgroep: Bokt leden, 16+ (?)

Prijs: max. €20, wat bestaat uit:
  • €10 - een divers vleesarrangement van de slager. (Er wordt hier bewust gekozen voor een slager, omdat mijn ervaring is dat dit heel veel rompslomp scheelt en er kwalitatief goed vlees geleverd wordt.)
  • €5 – alle overige consumpties zoals drinken, sauzen, maar ook de bordjes ed.
  • €5 – naast eten/drinken zijn er ook voorzieningen nodig voor bijv. het zitten, toilet, een partytent, etc.
Vooral het laatste punt is heel erg afhankelijk van hoeveel mensen er komen. Maar het totaal van €20 geeft een idee over de te verwachten kosten.

Locatie: Voor een meeting zoals dit is er een aardige locatie nodig. Maar het meeste is al snel geschikt, zolang het het aantal mensen aan kan.
Dus als je een kantine tot je beschikking hebt of wellicht een groot grasveld welke wij voor 1 dag mogen gebruiken. En dan bij voorkeur ergens centraal in het land, laat het alsjeblieft weten. Want dit idee is niet te verwezenlijken zonder een locatie.

Dag: Een zaterdag in Juni/Juli/Augustus. Natuurlijk zullen er in de zomer vakantie mensen afwezig zijn, maar over het algemeen geeft deze periode ook de fijnste BBQ dagen. Een exacte datum is nader te bepalen.

Organisatie: Mocht er genoeg animo zijn om dit idee te realiseren, dan zoek ik ook 3 mensen die enthousiast zijn en zich in willen zetten om deze dag mogelijk te maken.

Afbeelding

Maar zonder geïnteresseerde mensen heb je hier niets aan. Vandaar dat ik aan jullie zou willen vragen:
Hebben jullie zin in een “Bokkers zomer BBQ”?

Voor mezelf heb ik de grens op minimaal 100 mensen gelegd die ook daadwerkelijk zullen komen. Dus mocht het zeker zijn dat we dit aantal kunnen halen, dan gaan we er een gezellige BBQ van maken deze zomer.

Het is misschien nog wat vroeg, maar de organisatie hiervan zal ook wel even wat tijd in beslag nemen. Vandaar dat ik hier nu al over begin. Dan is er volop mogelijkheid om dit vorm te geven.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 08:38

Ik heb een locatie ter beschikking, incl. toilet. Het is in Pijnacker, nog net leuk te lopen vanaf de randstadrail. Wij hebben zo'n 30 stoelen, een partytent, boomgaard, twee grote gas-bbq's, stroom en de gelegenheid voor opwarmen. En ruime ervaring met bbq-en :D

Ik ben erbij, leuk idee!

snoopydogy

Re: Bokkers Zomer BBQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 08:41

leuk ik kom ook haha

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 09:14

Lijkt me super leuk...

mocht je nog hulp nodig hebben laat t me maar weten... na mei ben ik weer ruim beschikbaar

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 09:17

Ik zie trouwens nu pas dat jij uit Zoetermeer komt, dat is lekker dicht bij ons!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 09:21

Super leuk idee :j Ik wil wel komen en eventueel helpen met boodschappen en klaarzetten

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 09:28

Op de paar reacties die er nu zijn, al genoeg mensen die evt. mee zouden willen helpen. Goed om te horen! :D
En vwb de locatie is het erg fijn als zoiets mogelijk zou zijn, zonder locatie is het immers allemaal niet mogelijk. Organisatorisch is Pijnacker ideaal, maar het hangt natuurlijk ook een beetje af hoeveel mensen er komen (en op de specifieke locatie mogelijk zouden zijn). Ik ga het onthouden, voor als er meer reacties zijn +:)+ Dankjewel

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 09:44

djuulsie schreef:
Super leuk idee :j Ik wil wel komen en eventueel helpen met boodschappen en klaarzetten

Ik wil ook wel helpen.

Leuk idee Sebas!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 09:54

Ik ben er ook wel voor in. :D Hoop alleen dat er een locatie iets meer centraal gevonden kan worden...dus rond Utrecht. Maar ik kan vast wel carpoolen met een paar Bokkers. :D

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 09:58

Lijkt me leuk!! Ik ben dr wel voor in.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 10:06

Lijkt me gezellig! Als ik niet op vakantie ben of hoef te werken ga ik graag mee!

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 10:08

Natuurlijk gaan we dan proberen om tijdig een datum bekend te maken, zodat ook de mensen die moeten werken (of andere dingen hebben) dit nog kunnen regelen :)

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 10:08

Ontzettend leuk idee! Mocht ik de mogelijkheid hebben om te komen zou ik zeker aanwezig zijn!

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 10:11

Lijkt mij ook erg leuk. Maar ook ik hoop dat het iets centraler wordt. Als je hulp nodig hebt, hoor ik het wel

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 14:17

Lijkt me tof, als ik niet op vakantie ben, en eerder weg mag van m'n werk, dan wil ik er ook bij zijn :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 14:40

Wat een leuk idee :)

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 18:14

Naast de animo ben ik ook wel nieuwsgierig hoe jullie naar de invulling kijken:
  • Zouden jullie er evt. iets voor/na willen doen. Bijv. nog een kampvuur moment (afhankelijk van de mogelijkheden op de locatie zelf).
  • Wat vinden jullie van de totaal prijs van max. €20.
  • Maar bijv. ook de doelgroep. Is 16+ acceptabel of niet?
  • En daarnaast het publiek. Is dit bokt-only, of zien jullie dit liever bokkers met evt. 1 gast?

:)

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:17

ik zou het een bokt meeting houden is leuker maar dat is mijn meening en 20 euro prima mis iets meer hanger er ook van af of je er voor of er na nog wat gaat doen
ik wil evt ook wel wat regelen als dit nodig is

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:21

Seb8iaan schreef:
  • Zouden jullie er evt. iets voor/na willen doen. Bijv. nog een kampvuur moment (afhankelijk van de mogelijkheden op de locatie zelf).
  • En daarnaast het publiek. Is dit bokt-only, of zien jullie dit liever bokkers met evt. 1 gast?

Kampvuur is leuk!
Leeftijd mag van mij nog wel wat omhoog :o maar in principe prima.
20,- lijkt me heel schappelijk, als er verder dan niks meer bijkomt.
Zou het lekker bij alleen bokkers houden

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:30

Ik vind het een erg leuk idee, en ik wil ook zeker komen als ik niet hoef te werken, of evt eerder weg kan.
Verder zou ik het ook alleen bij bokkers houden, de €20 vind ik prima, iets meer kan ook nog. Een locatie zo rondom Utrecht is denk het meest centraal voor iedereen, en een kampvuur zou dan zeker erg leuk zijn! Over de leeftijd twijfel ik een beetje, denk aan de ene kant 16 is vrij jong maar aan de andere kant ben ik zelf ook pas 21 :P

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:43

djuulsie schreef:
Seb8iaan schreef:

Kampvuur is leuk!
Leeftijd mag van mij nog wel wat omhoog :o maar in principe prima.
20,- lijkt me heel schappelijk, als er verder dan niks meer bijkomt.
Zou het lekker bij alleen bokkers houden

Hier sluit ik me helemaal bij aan :)

xLovesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:52

Gaaaaaaf idee :D
Ik denk dat je al aardig end komt met 20-. per bokker :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:53

20 euro is prima...

Locatie als t mogelujk is liefst iets meer midden in het land...

leeftijd lijkt me prima... maar bijvoorbeeld 18 kan ook...

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:55

Leuk idee, helaas ben ik nog te jong, anders leek het me erg gezellig! :j

Wanneer dit zover is, wens ik jullie alvast veel plezier!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:58

Lijkt mij erg leuk. Leeftijd van 18 is wel makkelijk ivm de 18+ alcoholregeling. Centrale locatie zou wel fijn zijn :)