Ik heb totaal geen ervaring met fotomeetings of de organisatie. Dus als iemand wil helpen, helemaal prima! Het moet ook gewoon een gezellige dag worden! Eventueel naderhand met z'n allen wat drinken. De insteek is als oefening voor de fotografen of uitbreiding van hun portfolio en dat de modellen een ruim aantal foto's digitaal op afdruk formaat krijgen en de overige tegen een zeer schappelijke prijs.
Thema
Ik hou van een beetje de stoere western Style, zoals boots uit Amerika, jeans, bling riem. Dus ik dacht misschien zijn er wel meer mensen die dat ook hebben. Normaal sta ik achter de camera, toch zou ik ook graag een keer mooie foto's hebben van mezelf, oa in die stijl. Thema portretfoto's in (western style). Een beetje zoals dit qua kleding stijl:

Datum
Zaterdag 21 februari 2015
Ik zat te denken aan de hei in het Joe Mann theater maar misschien is een mooie stal met stro wel leuker! Wie heeft een idee, tip of locatie?
Aanmeldingen
Ik ben er niet in thuis maar 5 fotografen en 5 modellen lijkt mij misschien een mooi aantal om mee te starten. Wie een beter idee heeft roept maar!
Fotograaf
1.
2.
3.
4.
5.
Model
1. Zonnetje81
2.
3.
4.
5.