Hallo Bokkers!
Het nieuwe jaar komt eraan en in 2015 wil ik graag nog een paar fotomeetings organiseren. Maar, van de gewone fotomeetings zijn er al genoeg dus wil ik graag wat apartere meetings organiseren. Omdat ik het wel wat druk ga krijgen met school, schakel ik de hulp in van Bellatrix (Marlies).
Deze meeting zal plaatsvinden tijdens de gouden uurtjes. Omdat de gouden uurtjes vaak niet heel lang duren zal het aantal fotografen en modellen beperkt zijn. De meeting vind plaats bij Landgoed Den Treek - Henschoten, hier zijn ook de foto's gemaakt die in de OP staan. De tijd word nader bekend gemaakt om optimaal gebruik te kunnen maken van de gouden uurtjes. Het zal in ieder geval plaatsvinden op zaterdag 2 Mei, met als reservedatum zondag 03 Mei. Uiterlijk de vrijdag ervoor word gecommuniceerd of het doorgaat. We moeten namelijk wel rekening houden met het weer natuurlijk, of er wel daadwerkelijk gouden uren zullen zijn. Het kan dus zijn dat het achteraf nog word aangepast. Als de deelnemers het leuk vinden, kunnen we achteraf een hapje eten bij Pannenkoekenhuis Bergzicht, dit ligt aan de overkant van waar we de meeting organiseren.

Voor de meeting is iedereen welkom. Wel zou het leuk zijn als je als model in thema kleding kan komen. Een mooie jurk bijvoorbeeld of een extra attribuut wat echt bij jouw paard past (denk bijvoorbeeld aan de dromenvanger bij een "indianenpaard" of een cowboy-hoed bij een westernpaaard).
Het zou leuk zijn als hier echt aandacht aan besteed word. De fotografen kunnen uiteraard helpen met meedenken en wellicht dat je iets kan lenen van de fotografen.
De fotografen worden gekozen door middel van loting, de fotografen zullen daarna stemmen op de modellen. We zullen met 5 a 6 fotografen gaan met 3 a 4 modellen

Wat wel belangrijk is om te weten, is dat er bij Den Treek/Henschoten een penning verplicht is. Deze kun je heel gemakkelijk via het internet bestellen en kosten €10,00 voor een dagkaart. Die kun je hier kopen: http://www.ruiterkaarten-dentreekhenschoten.nl/
Besluit je geen dagkaart te kopen, is dit voor geheel eigen risico. Eventuele boetes zullen dan voor eigen rekening zijn.
Heb jij zin gekregen om mee te gaan? Meld je dan snel aan! Onderaan dit bericht staat hoe je je kunt aanmelden!

Aanmelden
Fotografen leveren per PB onderstaand lijstje in:
- Naam/Boktnaam/Fotografienaam
- Website/Facebook
- Heb je nog vragen of opmerkingen? Ga je akkoord met het leveren van 3-15 foto's?
Modellen leveren per PB onderstaand lijstje in:
- Naam/Boktnaam
- Naam paard
- Ras/kleur
- Wedstrijdniveau? Andere bijzonderheden?
- 3 à 4 foto's van je paard
Voor vragen kun je Bellatrix of mij een PB sturen!