Lees de openingspost goed door voor je besluit om jezelf op te geven!
Ben je nog nooit naar een fotomeeting geweest? Lees dan even dit topic door:
[FM] Fotomeetings, de Do's en de Don'ts
Voor wie?
Honden:
Deze fotomeeting is bedoelt voor alle honden die vallen onder rasgroep 8. Het gaat hierbij om raszuivere dieren. Behoort jouw hond tot deze rasgroep en lijkt het je leuk om mee te doen aan een fotomeeting? Vul dan onderstaand lijstje in en stuur deze per pb naar mij toe. Opgave is geen garantie tot deelname, de fotografen zullen de honden kiezen. Er gaan in totaal 6 honden mee (mocht blijken dat er erg veel animo is dan zijn 8 honden ook een mogelijkheid, maar dit beslis ik zelf). De voorkeur gaat uit naar honden die luisteren en sociaal zijn, dit om problemen te voorkomen.
Bokt naam:
Naam:
Naam hond:
Geslacht:
Ras:
Bijzonderheden:
Foto:
Fotografen:
Bij een fotomeeting horen fotografen en deze mogen zich dan ook opgeven. Uit de lijst met fotografen zal ik zelf 6 fotografen selecteren om een gevarieerde groep te krijgen. Opgave is dus geen garantie tot deelname. Lijkt het je leuk om te fotograferen op deze meeting? Vul dan onderstaand lijstje in en stuur deze per pb naar mij toe.
Boktnaam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website/facebookpagina:
Foto: (stuur minimaal 3 recent gemaakte foto's mee)
Waar is de fotomeeting?
De fotomeeting zal plaats vinden op recreatiegebied Bussloo. Dit is een gebied met ligweides, een grote recreatieplas en kleine stranden. Bussloo ligt tussen Apeldoorn en Twello in. Honden zijn hier in April welkom en mogen dan ook het water in. Er geldt wel een parkeertarief van €4,00 per voertuig. Het parkeerterrein is onbewaakt en parkeren gaat dan ook op eigen risico. Er moet betaald worden met gepast muntgeld. Bussloo zelf is lastig te bereiken met openbaar vervoer. In Twello zit wel een treinstation maar dan zullen er onderling afspraken gemaakt moeten worden. (hiervoor ben ik niet verantwoordelijk).
Wanneer is de fotomeeting?
De fotomeeting zal plaats vinden op zaterdag 11 april, mocht er dan slecht weer verwacht worden dan zal de meeting verplaatst worden naar de reservedatum en dit is zaterdag 18 april. Houdt deze data dus vrij als je je opgeeft.
Organisatie:
De fotomeeting wordt door mijzelf georganiseerd en ik fotografeer onder de naam Home Made Photography. Ik heb ruime ervaring met het organiseren van kleinschalige evenementen (zoals fotomeetings) en doe dit met plezier. Ik zorg voor duidelijke informatie voor de fotografen en de modellen en stuur deze informatie ruim op tijd door naar de geselecteerde fotografen en modellen. Ik draag geen verantwoordelijkheid voor schade/problemen aan/met fotoapparatuur, hond, mens of auto. Iedereen is dus op eigen risico aanwezig. Uiteraard zullen er geen onmogelijke dingen gevraagd worden aan de modellen of de fotografen, veiligheid staat bij mijn fotomeetings voorop!
Heb je nog vragen na het lezen van de openingspost, stel deze dan gerust!