ritje in de bossen of hei?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

myandalusier

ritje in de bossen of hei?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 20:14

hey hallo,

ik dacht er al langer aan om dit te doen maar dacht dat niemand intresse had. Maar misschien toch wel,
het idee is om dit pas volgend jaar te doen omdat er nu alleen maar sneeuw ligt..
je kunt dan met je eigen pony komen ( je kan hem ook even in de stal zetten als je iets gaat eten of drinken ) maar je kan ook met een pony van hier, let op dit kost wel 10 euro per uur!
het ligt in Riel en we kunnen dan de bossen of de hei op. Er zijn ook 2-mini meertjes voor degene die graag een stukje door water willen. Eventueel is er ook mogelijkheid om foto's te maken (mijn moeder vind dat ook wel leuk, is ook fotograaf) . nou even voor degene die intresse hebben; hoe lang zouden jullie dan willen rijden? eventueel is een weekend (2 dagen) ook mogelijk maar daar zit dan wel een vergoeding aan vast denk ik.

EliseXJoelle

Re: ritje in de bossen of hei?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 13:40

Voor nu meld ik mij even aan. ondervoorbehoud van de datum en of ik vervoer kan regelen voor mijn pony.

Waar wil je gaan rijden, welk gebied? Hoeveel paarden kunnen er mee en wat zijn de kosten als hij daar bijvoorbeeld na de rit even op stal mag staan om bv wat te drinken/eten/nakletsen?
Een langere rit is voor ons geen probleem echter ben ik met een trailer al snel een uur onderweg (vanuit dordrecht) dus niet té vroeg in de ochtend

Datum voor mij bij voorkeur vanaf april ivm het weer en jong paard waarvan we de training aan het opbouwen zijn (op dit moment is 1 uur de echte max, ik verwacht dat binnenkort 4uur mogelijk zou zijn

myandalusier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 18:12

EliseXJoelle schreef:
Voor nu meld ik mij even aan. ondervoorbehoud van de datum en of ik vervoer kan regelen voor mijn pony.

Waar wil je gaan rijden, welk gebied? Hoeveel paarden kunnen er mee en wat zijn de kosten als hij daar bijvoorbeeld na de rit even op stal mag staan om bv wat te drinken/eten/nakletsen?
Een langere rit is voor ons geen probleem echter ben ik met een trailer al snel een uur onderweg (vanuit dordrecht) dus niet té vroeg in de ochtend

Datum voor mij bij voorkeur vanaf april ivm het weer en jong paard waarvan we de training aan het opbouwen zijn (op dit moment is 1 uur de echte max, ik verwacht dat binnenkort 4uur mogelijk zou zijn

Bij de regte heide in riel, even op stal zal ik even navragen. Niet te vroeg is goed,