Wat?
Ons idee is om 6 paarden te gaan fotograferen met 6 fotografen. Portret, actie en evt. rijfoto’s. Ook mogen er eventueel honden meekomen. We willen in 2 groepen fotograferen, een groep in de vroege middag en een groep met de zonsondergang. En natuurlijk hopen we op een gezellige dag!
Waar?
De meeting zal plaats vinden bij Nion in Oosterhout nabij Breda. Er is hier ook water waar je met je paard in kan, veel mooie plekken voor de portretfoto’s maar ook voldoende ruimte voor rijfoto’s. De voornaamste reden dat we voor deze locatie gegaan zijn is omdat je hier prachtige zonsondergangs foto’s kan maken, onderstaande foto heeft fotograaf Leonie van Sogno fotografie een tijdje terug van mij en mijn merrie gemaakt op dezelfde plek.

Wanneer?
Een exacte datum is op dit moment nog niet geprikt. De exacte datum willen we kiezen door te kijken wanneer de meeste mensen beschikbaar zijn. Het is misschien een beetje lastminute maar de beschikbare datums zijn 21 december, 29 december, 30 december, 31 december en 4 januari.
Voor wie?
Iedereen mag zich aanmelden, de fotografen zullen op volgorde gaan. Wie als eerst komt wie als eerst maalt dus. Incl. Robin en mij hebben we dus 6 fotografen wat betekent dat we er dus al 2 hebben en nog 4 fotografen nodig hebben, natuurlijk is er ook een reservelijst. Verder worden de modellen door de fotografen gekozen.
Keuze modellen
Er zal zo snel mogelijk een datum worden gekozen. Dit zal niet langer dan een week duren. Wanneer de datum gekozen is stuur ik binnen 3 dagen het lijstje van de modellen naar de fotografen zodat er gestemd kan worden.
Bereikbaarheid
Nion is prima te bereiken, ook met het openbaar vervoer. Er is genoeg ruimte om te parkeren. Bus stopt op 10 min. lopen afstand, ik kan eventueel wat mensen bij de bus oppikken als dit nodig is.
Aanmelden enkel via PB
Citaat:Aanmelden fotografen
Naam:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Website:
Evt. Facebook:
E-mailadres:
Voorkeur datum:
Citaat:Aanmelden modellen
Naam:
Boktnaam: