Hallo allemaal!
Het is alweer een tijdje geleden, maar ik vond het wel weer eens tijd voor een fotomeeting voor honden!
Ik heb er altijd veel plezier van om het te organiseren namelijk.
Het wordt gehouden op Terhorsterzand. Dit is een natuurgebied in Midden-Drenthe. Hier hebben we de volgende mogelijkheden voor achtergronden: bomenrand, meertje, heide (zal helaas nog niet in bloei staan, zoals op de foto hierboven), zandverstuiving, bosjes. Erg gevarieerd dus, en daarom zo'n leuke locatie om foto's te maken!
Het duurt nog eventjes, maar dan kan iedereen in ieder geval de dag vrij houden in de agenda

Citaat:Voor wie: Honden
Wanneer: zondag 19 april 2015
Waar: Terhorsterzand (Drenthe)
Het is de bedoeling dat er uiteindelijk 8 honden mee gaan en 8 fotografen. De honden komen in twee groepen van 4, een ochtendgroep en een middaggroep. De fotografen zijn de hele dag aanwezig en zullen fotograferen in groepjes van twee. De honden worden uitgekozen door de fotografen, de fotografen gaan op volgorde van aanmelding. De fotomeeting gaat door met goed weer (op zijn minst droog en niet stormachtig) en minstens 4 fotografen en minstens 2 modellen. Maar ik ga er toch een beetje van uit dat dat laatste wel gaat lukken, toch?

Ik wil graag mee met mijn hond als model
Dat kan! Zou je dan onderstaand lijstje uitsluitend via PB ingevuld willen opsturen naar Jorinda? Inschrijven kan tot 15 maart 20:00.
Boktnaam:
Naam hond:
Ras hond:
Evt. bijzonderheden:*
Foto's:**
Citaat:* Denk aan kunstjes, maar ook bijvoorbeeld als de hond niet goed kan met andere honden, is dat handig om te vermelden!
** Minimaal 1 goede foto van het hoofd. Minimaal 1 goede foto van het hele lichaam. Een goede foto hoeft niet te betekenen dat het met de allerduurste spiegelreflex camera gemaakt is. Het kan net zo goed met een mobieltje gemaakt zijn, als je de hond maar duidelijk kan zien!
Ik wil graag mee als fotograaf
Ook dat kan natuurlijk

Citaat:Fotografen
Boktnaam - Naam - Fotografie website
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Reservefotografen
1.
2.
3.
4.
Op een mooie, gezellige dag vol plezier en foto's!