Ik heb lang nagedacht en gepuzzeld hoe ik dit zou gaan doen maar ik wou graag een voorstel doen aan jullie fotografen

Ik heb 5 verzorgpony's (Maya, Perizade, Bella, Lili, Doriske).
Ik heb geen idee hoelang ik ze nog zou mogen verzorgen of hoelang ik nog bij ze kan blijven.
Ik had daarom het idee om een kleine meeting te organiseren in het bos van Biddinghuizen.
Dit is redelijk dichtbij voor mij en aangezien wij geen trailer hebben (en 5 paarden!) leek het me handig het in de buurt op te zoeken

Nu had ik het voorstel om een aantal fotografen (aantal moet ik nog even bedenken

Ik neem dan de paarden mee naar het bos en zij (en ik) mogen dan model zijn

Hoe ik de paarden naar het bos krijg etc. moet ik nog even overleggen!
Mijn wensen zijn eigenlijk dat ik hele mooie foto's waar ik nog altijd met een 'glimlach' naar toe kan kijken.
Ik doe dan bij deze ook een jurkje aan zodat het er allemaal wat mooier uit ziet.
Ook zou ik heeel graag een foto willen met alle paardjes bij elkaar en ik erbij.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is

Ik ben nog op zoek naar leuke ideen!
Fotografen als je intresse hebt reageer hier! Als ik het échte forum van de fotomeeting aanmaak zet ik jullie alvast op de lijst

Als je vragen heb kan je ze altijd stellen! (of voorstellen, ideen. Zoals al eerder gezegd)
Bedankt!