Fotomeeting Biddinghuizen zomer 2015!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sabine_vt

Fotomeeting Biddinghuizen zomer 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-14 10:53

Hallo allemaal!

Ik heb lang nagedacht en gepuzzeld hoe ik dit zou gaan doen maar ik wou graag een voorstel doen aan jullie fotografen :j

Ik heb 5 verzorgpony's (Maya, Perizade, Bella, Lili, Doriske).
Ik heb geen idee hoelang ik ze nog zou mogen verzorgen of hoelang ik nog bij ze kan blijven.
Ik had daarom het idee om een kleine meeting te organiseren in het bos van Biddinghuizen.
Dit is redelijk dichtbij voor mij en aangezien wij geen trailer hebben (en 5 paarden!) leek het me handig het in de buurt op te zoeken :')

Nu had ik het voorstel om een aantal fotografen (aantal moet ik nog even bedenken :j ) uit te nodigen.
Ik neem dan de paarden mee naar het bos en zij (en ik) mogen dan model zijn :Y)
Hoe ik de paarden naar het bos krijg etc. moet ik nog even overleggen!

Mijn wensen zijn eigenlijk dat ik hele mooie foto's waar ik nog altijd met een 'glimlach' naar toe kan kijken.
Ik doe dan bij deze ook een jurkje aan zodat het er allemaal wat mooier uit ziet.
Ook zou ik heeel graag een foto willen met alle paardjes bij elkaar en ik erbij.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is :')
Ik ben nog op zoek naar leuke ideen!
Fotografen als je intresse hebt reageer hier! Als ik het échte forum van de fotomeeting aanmaak zet ik jullie alvast op de lijst :j
Als je vragen heb kan je ze altijd stellen! (of voorstellen, ideen. Zoals al eerder gezegd)

Bedankt!

Manon_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 10:58

Ik ben er *\o/*

Sabine_vt

Re: Fotomeeting Biddinghuizen zomer 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-14 10:58

Top!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 16:34

Makkelijke manier om gratis foto's van je verzorgpony's te krijgen zeg.. ben benieuwd hoeveel fotografen er gaan reageren! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 16:36

Bij een (goed) geplannede en georganiseerde fotomeeting wil ik best mee doen als fotograaf.

Cynn; ach, hoeveel 'modellen' organiseren wel niet een fotomeeting om hun lieveling precies goed op de foto te krijgen.. :+ Zijn er ook meer dan genoeg toch :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-10-14 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 16:36

Is het ook de bedoeling dat er andere modellen komen?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 16:46

chelle_dora schreef:
Cynn; ach, hoeveel 'modellen' organiseren wel niet een fotomeeting om hun lieveling precies goed op de foto te krijgen.. :+ Zijn er ook meer dan genoeg toch :+

Helaas zijn die er inderdaad ook genoeg.. :=

Sabine_vt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-14 17:03

Ik ga zeker proberen alles zo goed mogelijk te plannen! @chelle_dora

@Cynn, ik bied het de fotografen aan haha :+ Ook weer een nieuwe ervaring voor de fotograaf zelf! Maar iedereen heeft hier natuurlijk z'n eigen uitspraak over.

@Manou_xxx, Ik was eigenlijk van plan het deze keer alleen van mijn eigen paardjes te doen :j Er komen zeker nog wat fotomeetings!

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 18:00

Citaat:
@Manou_xxx, Ik was eigenlijk van plan het deze keer alleen van mijn eigen paardjes te doen :j

Maar daar zijn meetings niet voor bedoeld he. Boek dan gewoon een shoot als je graag foto's wil ;)

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 18:37

Mij lijkt het best leuk om een keer te komen fotograferen. Dit valt dan alleen niet onder een meeting.

Wanneer je geen andere modellen accepteert valt dit niet onder een meeting ;) . Zie onderstaande regel:

Er zijn geen restricties vanuit Bokt wat betreft het van te voren afspreken van modellen en / of fotografen. Wel is het belangrijk dat er in de openingspost duidelijk aangegeven wordt wat de bedoeling is, zodat er geen verwarring kan ontstaan. Houd altijd in gedachten dat fotomeetings bedoeld zijn voor modellen en fotografen om elkaar te ontmoeten en van elkaar te leren; meetings met slechts 1 fotograaf of model zijn dus niet de bedoeling. Hiervoor kun je terecht op de Markt.

Sabine_vt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-14 20:14

Super dat het je leuk lijkt!
Wat moet ik bij deze doen dan? :Y)

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:19

Het lijkt mij dan handiger om of bij 1 fotograaf een fotoshoot te regelen of een meeting te houden waarbij meerdere mensen hun paard op kunnen geven. Dan zou je bijvoorbeeld nog 3 andere modellen erbij kunnen doen o.i.d.

danienappy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 22:58

Ik zou het leuk vinden om te komen fotograferen, maar vind wel dat er dan ook een echte meeting van gemaakt moet worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 10:25

danienappy schreef:
Ik zou het leuk vinden om te komen fotograferen, maar vind wel dat er dan ook een echte meeting van gemaakt moet worden!

En daar ben ik het eigenlijk dus ook wel mee eens. Dat je je eigen verzorgpaardjes graag leuk op de foto wil, helemaal begrijpelijk, maar ik vraag me wel af hoe je dat voor elkaar wil krijgen als je bijv. 5 fotografen uitnodigt; je wil immers wel met al je ponies en paarden op de foto, maar tenzij jij jezelf op kan splitsen wordt dat toch wat lastig. Je kan eventueel kijken of je een fotografe in de buurt kan vinden die op zoek is naar wat oefenmateriaal als je er echt geen andere paarden bij wilt hebben...

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 17:45

Dit is niet de bedoeling van FM; het gaat erom dat fotografen en modellen elkaar kunnen ontmoeten. In dit geval staan de modellen al vast en gaat het dus niet om een meeting. In dat geval hoort het thuis op de Bokt Markt; daar mag je dan ook een advertentie openen, maar hier komt een slotje.