Goh, volgens mij hoort het niet echt bij meetings, maar ik kon niet bedenken waar wel...
Sinds een week zijn mijn man en ik verhuisd naar Maasbommel. Schitterend, maar we kennen hier eigenlijk niemand. Ik hoopte dat er op bokt wellicht mensen zijn die me een beetje bekend kunnen maken met voornamelijk de paardenwereld hier. Waar kan ik gaan rijden op een beetje niveau (heb zelf een paard, maar die is met pensioen, dus zoek wel iets meer dan de gemiddelde manegeles, maar wil ook geen verzorgpaard meer voor 5dagen in de week), wat is er te doen op het gebied van paarden hier. Ook andere dingen zijn heel welkom overigens. Zou fijn zijn om hier ook wat mensen te kennen!
Heee wat leuk! Ik ga over een aantal maanden verhuizen naar een stadje boven den bosch. Ben mij ook aan het orienteren waar je op niveau kan lessen. Mocht je iets vinden hoor ik het ook graag Ik woon nu in de stad onder maasbommel.
Ghostattack
Geplaatst: 25-09-14 21:09
In Dreumel zit Paardenmelkerij Lemmers, daar geven ze volgens mij ook les Kom er vaak langs en dat gebouw is zo werkelijk prachtig, ben er alleen nooit geweest. En in Beneden-Leeuwen/Boven-Leeuwen langs de Van Heemstraweg zit leaseponys.nl Misschien kun je daar eens kijken?
Ik woon zelf overigens in Tiel, maar mijn vader komt uit Boven-Leeuwen en mijn familie woont in Beneden-Leeuwen. Ben dus vaak aan de overkant te vinden haha
De paardenmelkerij zijn we idd enkele keren langs gereden en ik overweeg idd om daar nog een keer naar te gaan kijken. Ik hoef niet per se te rijden verder, maar wel graag een beetje mensen leren kennen binnen dezelfde hobby. Gewoon het paardenwereldje weer een beetje in zeg maar. Die leasepony is volgens mij niet zo mijn ding, maar wel bedankt voor de tip!
Ghostattack
Geplaatst: 25-09-14 21:16
Mijn vorige bijrijdpaard stond vlakbij Maasbommel op stal Moest daar helaas stoppen vanwege school, maar ik vind de omgeving zo heerlijk. Zo rustig
Ik zeg ook altijd dat ik later aan de overkant wil wonen Inderdaad ook beetje rond Maasbommel.
lizy29
Tot december hebben wij in Maasbommel gewoond. Toen zijn we geëmigreerd naar Frankrijk. ik woonde daar omdat we daar een geschikte ruimte voor het bedrijf hadden maar anders was ik er echt nooit gaan wonen. Niet zo mijn ding.
Ik reed zelf bij Satana in Erichem. Daar voelde ik me het meeste thuis.
Mocht je verder nog vragen hebben over het hoe wat waar mag je het altijd vragen.
Ben wel benieuwd waarom het niet jou ding is lizy? Wij hebben er net 7jaar randstad opzitten (ik kom oorspronkelijk uit omgeving venray) en voel dit echt als een verademing, haha. Ik ga eens kijken naar satana.
lizy29
In de regio staat het bekend als het dorp wat het meest gesloten is wat betreft 'buitenstaanders'. Verder word er veel over elkaar geroddeld en heeft iedereen altijd z'n mening klaar over je. Ik vind Frankrijk juist een verademing. Rust, ruimte en een dorp wat oprecht geintereseerd is in ons ipv nieuwsgierig. Maasbommel heeft trouwens ook leuke kanten en mensen hoor. Overigens ben ik half oktober weer een weekje in Maasbommel dus als je het leuk vind kunnen we meeten.
secricible
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-14 22:24
Roddelen heb ik meer gehoord, watbetreft geslotenheid heb ik juist anders gehoord en ervaar ik dat ook absoluut niet, juist het tegenovergestelde maar we gaan het zien!
piezze
Geplaatst: 25-09-14 22:27
Hier import maas en waler in het topic , wat zoek je precies qua rijden en wat kan je zelf? Voor wst meer niveau kun je ook naar stal van leeuwen in boven leeuwen. Een leuke vereniging zit in beneden leeuwen, net met nieuee binnenbak, maar moet je wel een paard of pony voor hebben, mag ook een verzorgpaard zijn natuurlijk!
Ik vind het vooral leuk om weer mensen met paarden te leren kennen. Eventueel een manege met goed niveau. Een eigen paard of verzorgpaard vind ik voorlopig erg veel verplichtingen, heb eerst nog mijn ouwetje. Verder ben ik gewoon op zoek naar nieuwe contacten:)
Ik verplaats het toch naar BM aangezien het daar beter past.
secricible
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-14 21:59
Ik geef het topic eens een schopje, ik zoek nog steeds mensen uit de omgeving. Ook mensen die eens samen wat willen drinken, of gaan wandelen of iets anders gezelligs zijn welkom! Wil graag nieuwe mensen leren kennen hier
lizy29
Hoi ik woon in BL en rij in Druten bij de Musketiers. Ik ben ook import maar woon hier al sinds 1990. Ik ben al wel wat ouder nl 54. Ik denk dat je wat jongere mensen zoekt. Al zou ik het wel leuk vinden om contact te hebben met iemand die een beetje van mijn leeftijd is, om samen de paardensport te beoefenen.
piezze
Geplaatst: 10-01-16 03:21
Hoi ik ook daarvandaan.misschien keertje samen rijden? Qua leeftijd past het wel