Iemand zin om vanavond muziek te maken in Utrecht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

Iemand zin om vanavond muziek te maken in Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 20:40

Omdat mijn drumstel in Groningen staat en ik daar niet heel vaak ben, heb ik mij voorgenomen om minimaal 2x per week te gaan drummen om het wat bij te houden. Op maandag klooi ik wat aan met een beginnend bandje en op vrijdag ga ik vaak met een vriend wat jammen. Helaas kan hij vrijdag a.s. niet en zat ik behoorlijk te mokken. Totdat ik bedacht dat er vast wel één of meerdere muzikale Bokkers zijn die dan wel tijd hebben.

Ik wil dan graag wat jammen bij DBstudio in Utrecht. DBstudio kost om te huren ongeveer 3 euro per persoon per uur. (vanaf 5 personen wordt het minder omdat dan de grootste ruimte (voor een vaste prijs) gebruikt kan worden). Het zijn volledig ingerichte ruimtes (gitaarversterker, basversterker, drumkit en microfoons). Je kunt er (bas)gitaren, bekkens en ook een elektrische piano huren. Ook is er een bar aanwezig waar we een drankje kunnen doen. Koffie en thee is gratis.

Ik weet niet of er voor morgenavond nog ruimtes beschikbaar zijn (of welke), maar zodra ik weet of er iemand graag samen wat muziek wil maken ga ik ze bellen.

Maakt niet uit hoeveel ervaring je hebt of welk instrument je bespeelt, het gaat vooral om de lol en samen wat herrie maken. Het blijft altijd erg leerzaam om samen te spelen met verschillende mensen!

Wie zou morgenavond kunnen en/of willen?!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 20:42

Oh wat een gaaf idee :D Aan mij zul je niet veel hebben met m'n akoestische crap-gitaartje maar wou even laten weten dat het een heel leuk idee is :)) Hoop dat er iemand zin heeft!

Animal

Re: Iemand zin om vrijdagavond te jammen in Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 20:46

Maakt niet uit hoor!! Ik kan ook heel zachtjes drummen (mezelf aangeleerd met het blues spelen). Ik vind het allang al leuk als je mee zou willen. En je kunt evtl. ook een gitaar huren daar! Is volgens mij ook niet zo duur. Ik huur daar ook mijn bekkens (voor 4,75 per 3 uur, gitaar is ook zoiets).

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:00

Ik kan helemaal niet spelen, alleen de eerste noten van Nirvana's About A Girl :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 21:05

Ook niet gewoon een beetje melodisch pingelen? Dan kan ik wel kijken of ik er een leuk bijpassend ritme overheen kan gooien :D Ik zie daar wel een uitdaging in, leuk en leerzaam tegelijkertijd!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:07

Nee ik ben echt bar bar bar slecht :') Zou het eventueel wel leuk vinden om te komen 'kijken' als je iemand kan vinden, als dat mogelijk is. Ligt er dan wel beetje aan hoe laat :P Want ga 's avonds terug naar Zeeland

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 21:10

Ik durf niet te zeggen hoelaat eigenlijk. Dat hangt ervan af of ik iemand kan vinden en wat voor tijdstip diegene zou uitkomen. Tevens weet ik ook niet precies hoeveel ruimtes er vrij zijn (welk formaat op welk tijdstip, er zijn wel altijd ruimtes, maar om nu een grote te huren voor 2 of 3 man is overdreven). Ik heb geen probleem met kijkers/fotografen hoor :P Alleen maar leuk!

Edit: Kun je zingen?! :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:11

Hella verkouden met een droge hoest nu :') Beter doen we dit nog een keertje maar dan een week later :))

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 21:13

Volgende week vrijdag kan ik zelf helaas niet, dan ga ik naar een concert. Maar ik hou het in gedachten! Lijkt mij gezellig!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:14

Oeh concert van wie :D Dat is goed, gezellig!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 21:16

Normaal in Siddeburen. Altijd goede sfeer en een hoop bekenden! Niet heel bijzonder, maar wel leuk!
Maar we raken een beetje offtopic denk ik.. Haha :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:31

Animal schreef:
Normaal in Siddeburen. Altijd goede sfeer en een hoop bekenden! Niet heel bijzonder, maar wel leuk!
Maar we raken een beetje offtopic denk ik.. Haha :D

Ah gezellig :) Om even verder offtopic te gaan ( :)) ) : Ik zoek nog iemand die 18 oktober mee wil gaan naar Mr. Big in Tivoli :)) Interesse? Niemand wil mee naar en foute 80's hardrockband :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 21:36

Ga jij dan 25 oktober mee naar King of the World in Tivoli? Daar zoek ik nog iemand voor, haha. Toffe blues/bluesrockband is dat! Zullen we anders even over naar pb en dit topic niet verder vervuilen voor het iemand afschrikt? *hoopt ontzettend dat iemand zich meld! :D *

Animal

Re: Iemand zin om morgen muziek te maken in Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 22:12

Eventjes vergeten te schrijven. Ik drum in allerhande stijlen. Alleen Metal kan ik niet (is vaak te snel) en Jazz heb ik ook nog niet fantastisch onder de knie. De muziekstijl maakt dus ook niet zo heel veel uit.
Rock/pop gaat prima :D Zangeressen mogen zich ook zeker melden!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 15:16

Inmiddels iemand gevonden? Want ben nog tot vanavond laat in Utrecht dus zoek tijdverdrijf haha :D

Sabinee__

Re: Iemand zin om vanavond muziek te maken in Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 15:18

Als je echt echt echt niemand kan vinden heb ik achter in mn kast nog wel een blokfluit van vroeger liggen.

:Y)

Animal

Re: Iemand zin om vanavond muziek te maken in Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-14 16:32

Ik kan écht écht niemand vinden Sabinee__ :D
Ik zou het heel leuk vinden als je langs zou komen. Misschien kan Baileymix dan ook gewoon met gitaartje komen en gaan we het gewoon proberen :D Haha, misschien krijgen we er nog iets leuks uit :P