[Besloten] Muziekmeet (ex)Teammies! *Nieuwe poging*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

[Besloten] Muziekmeet (ex)Teammies! *Nieuwe poging*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 19:58

Sorry allemaal.. Ik heb een ontzettend lastige en drukke periode achter de rug, maar gelukkig ben ik er weer. Ik zou graag alsnog een keertje een muziekmeet voor (ex)Teammies houden.

Ik heb voor de overzichtelijkheid een nieuw topic aangemaakt.
Ik heb beide potentiële locaties die in het vorige topic genoemd zijn ondertussen eens bekeken en het
lijkt mij een fijn idee om de meeting te gaan houden in DBstudio te Utrecht. Zowel met de auto als met het OV is het zeer goed te bereiken.

DBstudio kost om te huren ongeveer 3 euro per persoon per uur. (vanaf 5 personen wordt het minder omdat dan de grootste ruimte (voor een vaste prijs) gebruikt kan worden). Het zijn volledig ingerichte ruimtes (gitaarversterker, basversterker, drumkit en microfoons). Je kunt er (bas)gitaren, bekkens en ook een elektrische piano huren. Ook is er een bar aanwezig waar we een drankje kunnen doen. Koffie en thee is gratis.

Ik heb hieronder een aantal data staan die mij uit zouden komen.
Zaterdag 11 oktober
Zondag 12 oktober
Zaterdag 18 oktober
Zondag 19 oktober
Zaterdag 25 oktober
Zondag 26 oktober
Zaterdag 1 november
Zondag 2 november

Ik hoop dat jullie ondanks het verschrikkelijk laten zakken van dit topic, het alsnog leuk zouden vinden om eens samen muziek te gaan maken.

Ons vorige topic: [BM] [Besloten] Muziekmeet (ex)Teammies! *31 mei?*

Hier maak ik even plaats voor een lijstje met teammies (en hun instrumenten) die wel geïnteresseerd zijn in een meeting:

Drums/percussie:
Animal - Drums