Het lijkt mij heel leuk om hier ook een meeting van te maken
19 oktober wordt er bij Manege beukers in Oudkarspel ( Noordholland ) en Chihuahua en mini honden doe-dag georganiseerd
zie:
19 oktober Chihuahua en mini honden doe-dag Bij manege Beukers in oudkarspel (noordholland) Van 10.00 tot 16.00 uur Entree prijs € 2.50 p.p Kinderen tot 12jaar € 1.50
Wat te doen: • Nagels knippen voor € 5,- per hondje van 10.00 tot 11.30 • Mini race om ong. 12.30uur, bekers te winnen • Hond kind test om ong. 14.30uur, bekers te winnen • Keuring hond vanaf 10.00uur, bekers te winnen • Loterij om 16.00uur iedere betalende klant ontvangt een nummer hiermee maken ze kans op een prijs • Gehele dag losloop veld, goed afgeschermd met waterbakken
Diverse kraampjes: • Hondenspeeltjes • Opgepimpte riemen/voerbakken poepzakjes ect. • Hondenmetstijl.nl • Gebreide truitjes • Hond-mens sieraden • La diva dierenboetiek • Mensenkleding • Hand made tuigjes en manden • Huisdierslaapzakken • Snuffelspul.nl • Dierenarts • S&Z fotografie
Wie komt er ook ? en kunnen we een Minihonden meeting organiseren !?
Ik had hem op je site gezien ! Lijkt me leuk - moet je je hiervoor inschrijven ? en tot hoe groot mogen de hondjes zijn ( je hebt mijn naakthondjes wel gezien op de strand meeting )