Februari geloof ik heb ik een fotomeeting georganiseerd in het Pagedal van Stadskanaal. Daar zijn toen erg leuke plaatjes uit gekomen! Nu lijkt het me leuk om nog een keer daar een fotomeeting te organiseren.

Het pagedal, dit is het strand gedeelte, daar mogen we weer komen vanaf 1 oktober.
Ook is er nog een heel groot stuk bos, maar daar kan ik zo snel geen foto van vinden.
Ik zal voor de meeting nog even kijken waar leuke plekjes zijn en wat foto's uploaden.
Ik kom met een mini appaloosa genaamd Shirley, en een vriendin (marrie1999 op bokt) gaat mee met haar zwarte tinker Fayah. We zoeken dus nog 2 modellen en reserve paarden.
Er is 1 groep dat is gewoon van ongeveer 11 uur tot 4 (?) uur? Ongeveer dan.
We willen tijd genoeg hebben voor de modellen, vorige keer hadden we namelijk erg veel spullen mee genomen voor de foto maar daar zijn we toen niet aan toe gekomen doordat we bijna geen tijd hadden.
Data is nog niet bekend, gaan we pas kiezen als er voldoende aanmeldingen zijn, reken maar zo rond oktober. Heb ik ook genoeg tijd om Shirley er wat mooier uit te laten zien (zomervetjes eraf

Dacht aan 8 fotografen.
Voor de rest.. tips of ideeën zijn altijd welkom.
Citaat: