Fotomeeting mensen Noorderbos Stadskanaal 18/10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Fotomeeting mensen Noorderbos Stadskanaal 18/10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 17:39

Hoi!

Tijdje terug hebben we al een paar keer eerder een fotomeeting georganiseerd in het Noorderbos.
Het Noorderbos ligt in Stadskanaal, dichtbij het Refaja ziekenhuis.
Het is best simpel om er te komen, maar dat doet er niet toe, de routebeschrijving krijg je natuurlijk tegen die tijd via pb toegestuurd.

De vorige keren hadden we een paarden fotoshoot. Ook is er een keer een mensen shoot geweest,
maar mandy_8 heeft toen de organisatie overgenomen ivm de gezondheid van mijn hond.

Dit keer wil ik er graag een mensen meeting van maken. Met als thema Herfst.
Ik had als data 18 oktober in mijn hoofd, hopelijk liggen er dan al een hoop bladeren, en anders komen we daar wel aan. :j

Denk aan 4 modellen, de shoot zal dus maar 1 groep hebben. Wel krijgen de fotografen voldoende tijd om de modellen op de foto te zetten, ik denk zelf aan ongeveer 20 minuten.
Als de modellen hun hond, kind of man/vriend willen mee nemen (om samen mee op de foto te gaan), is dat helemaal prima! Paarden liever niet omdat je dan weer zit met trailers.
(kan daar wel, maar er is niet altijd garantie dat er plek is)
En ik denk aan 8 fotografen. Mag altijd meer, maakt dus niet zo heel veel uit...

Het liefste zoek ik vooral modellen die wat ervaring hebben met voor de lens te staan, zodat het voor fotografen die wat minder ervaring hebben met mensen, even iets makkelijker is om een ervaren model voor de lens te hebben.

Over make up / haar kan hier in het topic nog over gesproken worden, mocht er iemand mee gaan als visagist, helemaal welkom. Maar je kunt natuurlijk ook zelf iemand regelen of het zelf thuis doen. Alles is goed. Voorkeur gaat uit naar donkere herfst kleuren!

Even een foto van fjord Britt die al 2x mee geweest is naar een meeting in het Noorderbos.
Afbeelding
oude foto van mij, oud logo

Dussss meld je aan! Ideeën zijn ook altijd welkom.