Na een zeer geslaagde meeting in juni werd het idee geopperd om het nog eens over te doen in de herfst, gezien het bos dan mooi kan kleuren

Dus bij deze, wie wil er mee doen met de fotomeeting ergens in de herfst in het bos van Oenkerk (Griekenland-Turkije bos)?
De opzet is iets kleiner, gezien ik met 8 paarden helemaal kapot was aan het einde van de dag. Ik heb er dus voor gekozen om plaats te maken voor 6 paarden en 6 fotografen. Dit keer doe ik zelf als fotograaf nummer 7 mee, door wat plaatjes tussendoor erbij te schieten, naast de organisatie.
Daarnaast zal de tijd voor de portretfoto's ook iets korter zijn, ipv 15 minuten per paard, rond de 10 minuten. Daarnaast is parkeren dichterbij waarschijnlijk ook gemakkelijker mogelijk met minder trailers

Wat: Fotomeeting Paarden (en/of pony's)
Waar: Oenkerk, Griekenland-Turkije bos
Wanneer: in de herfst
Modellen worden opgesplitst in een ochtend en middaggroep, met een pauze tussendoor zodat de fotografen even wat kunnen lunchen.
'Regels' zijn nog een beetje hetzelfde:
Modellen:
Graag aanmelden in het topic.
Modellen worden gekozen door stemmen door de fotografen. Echter gaat er wel een voorkeur uit naar modellen die nog niet (veel) meetings hebben meegedaan. Mocht er een grote groep aanmeldingen zijn, dan zal ik een soort voorselectie maken om de 'onervaren' modellen een kans te geven, maar ook het portfoliomateriaal interessant te houden.
Er is geen algemeen thema, maar men mag zeker in thema komen. Aanspanningen of andere ongewone combinaties zijn zeker welkom

Graag dit lijstje invullen in een eigen bericht:
- Boktnaam:
- Naam:
- Naam paard:
- Ras:
- Niveau/bijzonderheden
- Hoofd en standfoto, evt. rijfoto
En dit lijstje quoten:
Citaat:Modellen
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Fotografen:
Graag aanmelden in het topic. Selectie op basis van aanmelding en beschikbaarheid. Voorkeur gaat wel uit naar enkele ervaren fotografen, dus de selectie kan iets schuiven ten opzichte van de aanmeldingsvolgorde.
Foto's worden geleverd op klein formaat met logo. Nabestellen volgens tarieven van de fotograaf zelf.
Zullen we een termijn van 4 weken aanhouden voor het leveren van de foto's? Mocht het onverwachts lager duren, is het ook geen ramp, als je het even meldt.
Graag dit lijstje invullen in eigen bericht:
- Boktnaam:
- Naam & fotografienaam:
- Site/portfolio:
En dit lijstje quoten:
Citaat:Fotografen
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Belangrijk: de paarden kunnen niet in een paddock of aan de longe in dit gebied. Echter is er een zandpad, dus rechtuit aan een lijntje kan geen kwaad. Ik zal erop letten dat het niet verzand in toch stiekem rondjes aan de longe lopen

Het is een vrij druk gebied met ruiters, wandelaars en honden. Geef aan als je paard (of jij) bang is voor honden, dan kunnen we daar extra rekening mee houden.
Voor de paardeneigenaren: niets moet, alles mag. Maar zorg ervoor dat jij (als je op de foto wilt) en het paard er representatief uit zien voor de shoot. Misschien overbodig om te noemen, maar goed

Voor de fotografen: Ik vind het ook belangrijk dat jullie een fijne dag hebben en zal mijn best doen om een goed schema te maken en bij te houden. Geef het aan als er wat is of als je graag wat meer tijd wilt nemen op een andere plaats.
Parkeren kan op verschillende locaties en het OV stopt bij de ingang van het bos.
Als er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag!
Als laatste houd ik het 'recht' de meeting af te blazen bij (te) slecht weer. Ik begrijp dat dit altijd voor teleurstellingen zal zorgen, maar je weet het nooit met het hollandse weer, dus ik wil jullie vast waarschuwen