We willen dus gaan meeten.27 septemberWat willen we gaan doen? Walibi en dan ergens in harderwijk uit etenKom maar op met de lol
Ik ga even zomaar een datum opgooien hoor. Maar is het leuk om zaterdag 13 september naar walibi te gaan en daarna door naar de shabushabu? Geen idee of er daar eentje dicht bij in de buurt zit.
shabu is eigenlijk best wel duur Ik hou ook erg van pasta. Ik kan ook niet door utrecht station zonder langs de Julia's te gaan
Ja wat is dat voor tentje eigenlijk? Julia'sIk zie het op elke CS maar geen idee nooit naar binnen geweest
_Dominique schreef:Ja wat is dat voor tentje eigenlijk? Julia'sIk zie het op elke CS maar geen idee nooit naar binnen geweestAllemaal pasta's in zoon mooi doosje, ik kom er ook altijd langs maar ehh ik heb altijd krappe overstap tijd anders haal ik starbucks
_Dominique schreef:Ja wat is dat voor tentje eigenlijk? Julia'sIk zie het op elke CS maar geen idee nooit naar binnen geweestOooh pas op daar. Ik ben verslaafd aan de ravioli met zalm en zalmsnippers