naar aanleiding van deze (ten onder gegane) meeting [FM] [FM] Paarden Fotomeeting Havelte in juni! , en deze: [FM] Fotomeeting Havelte 17 Augustus - Aanmelden mogelijk! wil ik een poging doen deze meeting opnieuw op te zetten, en de deelnemers hiervan samen te voegen.
De mensen die nog als aangemeld op de lijst stonden toen de meetings afgezegd werden, heb ik een pb gestuurd, dus als zij hun aanmelding willen bevestigen, graag.

Mijn doel is om ongeveer 8 à 10 modellen en 6 à 8 fotografen mee te laten doen.
Volgorde van aanmelding telt voor beide groepen; er wordt niet gestemd.
bevestiging van aanmelding graag via pb! om het overzichtelijk te houden.
Fotografen met een stukje info over zichzelf (site, voorbeelden, fotografie naam) en modellen met minimaal 1 duidelijke foto van paard/pony. Ik zal dan de aanmeldingslijst bijhouden in het topic.
Ik heb de datum vastgesteld op 24 augustus, om zo al wat duidelijkheid te scheppen.
Ook lijkt het me leuk er niet een standaard meeting van te maken; dat wil zeggen: ik wil behalve de portretfoto's wel iets met het schitterende aanwezige water doen, en misschien ergens een natuurlijke hindernis of een leuke slalom opzetten? Als mensen hier meer (haalbare) ideeën voor hebben, hoor ik het graag (per pb)!
Dit natuurlijk zonder de natuur te beschadigen, maar dat lijkt me logisch.

Kortom; ik wil er een leuke dag van maken! Wie gaat er mee?

Voor degenen die het gebied rondom de Genieput niet kennen; hierbij een paar voorbeeldjes van eerdere fotomeetings:
Genieput:

Een van de ruiterpaden:

Heide: