Daar leek best animo voor te zijn, dus voor het gemak even een apart topic.
Wat gaan we doen?
Mijn voorstel is om op een zondagmiddag met een een gezellige middag te oefenen met 3D-schieten.

Ik wil daarvoor regelen dat we gebruik kunnen maken van de baan van de Dutch Bowhuntingclan.
Dit is een goed bereikbaar terrein in de buurt van Arnhem, aan de A12.
Er is bovendien een zitplaats waar we even gezellig wat kunnen drinken en eten.
Hier staat wat mee informatie over de baan: http://www.boogwereld.nl/vast-3d-parcours-bij-arnhem/
Ikzelf en bokker Timber zijn er (overigens los van elkaar) al een keer geweest en het is een leuk, gevarieerd parcours voor zowel de beginnende als gevorderde schutter.
Kosten
De kosten voor een halve dag schieten op het parcours zijn 15,00 per schutter.
Je kunt, als je je liever zelf niet wilt schieten, natuurlijk ook (gratis) mee voor de gezelligheid en ervaring!
Ik stel voor dat iedereen daarnaast iets eenvoudigs te eten of te drinken meeneemt.
Vervoer
Ik heb zelf de mogelijkheid tot drie personen mee te nemen in de auto vanaf station Driebergen-Zeist.
Geef even een seintje als je wilt carpoolen, wellicht heeft ook iemand anders de mogelijkheid om samen te reizen.
Wanneer
Mijn voorstel is om te gaan op een zondagmiddag in augustus of september.
De middag zal aanvangen om ongeveer 13:00 uur en duren tot ongeveer 17:00 uur - of tot zo lang we willen natuurlijk.

Ik heb een datumprikker aangemaakt voor het kiezen van een datum.
Als je mij een berichtje stuurt dat je interesse hebt om mee te gaan met je e-maildres en naam, dan stuur ik je de link van de datumprikker.
We proberen dan een datum te kiezen waarop iedereen, of in elk geval zo veel mogelijk mensen kunnen.
Let op: vul de datumprikker graag zo vlot mogelijk in.
Deelnemers
Ik heb verscheidene mensen ook even een PB'tje gestuurd met de vraag of ze graag mee willen.
Als je denkt dat iemand mist: nodig hem/haar graag uit.
En verder...
Suggesties en aanvullingen zijn natuurlijk altijd welkom!
Ik hoor graag wie zin heeft om mee te gaan!