Nu ik de komende twee maanden zomervakantie heb en het vinden van een bijbaan niet echt wil vlotten heb ik zeeën van tijd om van alles te ondernemen, maar alleen is ook maar alleen, dus welke bokker of bokkers hebben er zin om te meeten en mij Groningen te laten zien?
Ik zal mij natuurlijk ook even voorstellen: Laura, vijfentwintig jaar jong. Ik ben FNRS jurylid, hou van lezen en festivals en alles er tussen in. Rijd vanaf mijn vijfde paard, maar nu even niet (wil wel weer beginnen, dus als je wat leuks weet
). Ik zat tot vorige man in de ledenraad van de KNHS. En in september ga ik verder met de PABO hier in Groningen, en natuurlijk heb ik mij al ingeschreven voor de kei week.Hoop snel en groep leuke Bokker te leren kennen!
is dat niet cool?
). Ik weet de weg naar het centrum/station/huis/bouwmarkten en de Ikea. Ben een keer uitgeweest bij café het feest, dat was wel leuk (en veel goedkoper dan Amsterdam!). Verder niks eigenlijk haha.
. Mocht je fanatiek hardloper zijn, ben hard op zoek naar een maatje om mee te gaan hardlopen
.
). Iets gezelligs doen ben ik zeker voor in.