Buitenrit Havelte

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kim_Asterix

Buitenrit Havelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 17:16

Hoi allemaal!

Aangezien de vakantie voor velen al weer is aangebroken en iedereen dus weer wat extra tijd over heeft lijkt het me leuk om met een klein groepje (ongeveer 5 personen) lekker door Havelte te crossen! Ik wil het graag in een klein groepje omdat het dan allemaal wat sneller en makkelijker te regelen valt en we dan een iets actievere bosrit kunnen houden.

Iedereen met eigen/verzorg paard/pony mag mee op de bosrit, als je je paard maar goed onder controle hebt en je paard niet gemeen is naar andere paarden! Ook moet het mogelijk zijn om wat te draven/galopperen!

Als je graag meewilt mag je je snel opgeven door onderstaand rijtje in te vullen! :)

boktnaam // naam // leeftijd // naam paard // geslacht paard // ras paard // schofthoogte // extra's

Ik dacht zelf om de rit ergens volgende week te laten plaatsvinden, als je voorkeur hebt naar een dag hoor ik het graag meteen!

pollewopsie7

Re: Buitenrit Havelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:16

Leuk idee. Ik ben altijd in voor een ritje. Jammer alleen dat het volgende week is. Afgelopen week was ik vrij maar helaas volgende week gewoon weer aan het werk. In het weekend kan ik wel dus bij deze geef ik me toch even op :)

boktnaam /pollewopsie7/ naam /Rhodé/ leeftijd /22/ naam paard /Padre/ geslacht paard /ruin/ ras paard /engelse volbloed/ schofthoogte /1.60/ extra's

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:17

misschien in de whats app groep vragen of wil je niet meer met ons? :+

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 15:17

Ben er uiteraard voor in als ik bij jou bijv pauze mag houdeb met Ennie :)

JoycexEnya// Joyce//21//Enya of Svenn ///merrie of ruin //fjord//tussen de 1.37 en 1.44 // extra's

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 21:53

Ik wil ook wel weer mee!
Mits ik met iemand mee kan rijden vanaf kallenkote/halverwege fietspad/oefenterrein..
Zie het namelijk niet zo zitten om in mijn uppie helemaal naar Havelte te rijden.

boktnaam /Mikkiej/ naam /Kim/ leeftijd /24/ naam paard /Aika/ geslacht paard /merrie/ ras paard /Belgxtinkerx??/ schofthoogte /1.40/

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 21:54

Oh plannen jullie maar een datum hoor!
Als ik mee kan is dat mooi, zo niet, pech..
Het is namelijk vrijwel onmogelijk (uit vorige topic) om rekening te houden met iedereen en dan met name mijn drukke/wisselende diensten...