FM WK 2014 aka Orange Shoot

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

FM WK 2014 aka Orange Shoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 14:01

Even een idee wat spontaan op is komen borrelen en totaal niet uitgewerkt en heerlijk op kort termijn is... :+ Stel je nou eens voor dat Nederland overmorgen de halve finale tegen Argentie wint en zondag in de finale mag spelen... Je weet het niet, maar er is een kans dat dat zal gaan gebeuren. :P

Ik zie allerlei foto's op feestboek voorbij komen van Bokkers in juichpakken, donderpetjes, bavaria-jurkjes, oranje kapsels, vlaggetjes op de wangen, etc. Zijn er misschien mensen die een oranje shoot wel zien zitten aankomende zaterdag? Ja, aankomende zaterdag dus al, want zondag is de finale. :P

Ik ga geen fotografen en modellen stemmen/kiezen, omdat het op zeer kort termijn is en we moeten maar afwachten wat er woensdag plaats zal vinden. := Alle fotografen die het leuk lijkt mogen zich aanmelden en gaat gewoon op volgorde van aanmelding. Alle modellen die over een fancy oranje outfit beschikken zijn ook welkom om zich aan te melden. Misschien even max op 4 tot 8 fotografen met 4 modellen houden als er animo is? Uiteraard zijn de Bokt FM richtlijnen ook van toepassing op deze meeting mbt copyright en hoeveelheid foto's die je binnen een bepaalde tijd oplevert.

Qua geografie is wellicht een locatie in centraal Nederland het meest praktisch. Denk bijvoorbeeld aan Soesterduinen of tegenover Hilversumse vliegveld of Utrechtste Baan. Ergens in de studio met zwarte achtergrond is natuurlijk ook erg tof! :)

De weervooruitzichten zijn vooralsnog goed, maar als Nederland woensdag faalt zal deze meeting niet doorgaan. :P

Erna_

Re: FM WK 2014 aka Orange Shoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 20:27

Leuk idee, Richard! Hadden we eigenlijk vóór het WK begon al moeten doen -O-
Helaas kan ik komend weekend niet, maar ik ga het idee wel onthouden!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 20:29

Het is ook heeeel erg last-minute, maar klein groepje is ook prima. :)

Ik kwam pas afgelopen week op dit idee en nu zit iedereen nog in de oranje flow! :)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 20:37

Ik vind het idee echt leuk :)F

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 08:22

Bij deze gaat de meeting dus niet door... -O-