Hoihoi! Omdat het in ons topic gezellig is leek het mij een leuk idee om te gaan meeten. En dan niet zomaar een meet maar een wedstrijd gerichte meet. Dus gezellig met zijn alle een clinic rijden, en daarna bijv ergens afsluiten met een bbq, of lekker ergens een hapje eten. Alleen dan kom het moeilijkere gedeelte. Waar? Wanneer? En bij wie? Dus als jullie ideeën hebben over ja daar moeten we echt een clinic volgen zeg ik op mijn beurt gooi het in de groep!
Regio: Laura - Gelderland
Laatst bijgewerkt door Lau op 04-07-14 12:32, in het totaal 2 keer bewerkt
Bij wie is een goeie.. Ik sta bij een particulier. Denk niet dat zij er op zit te wachten, maar ik zal eens polsen Waar woont iedereen? Ivm centraal punt?
Een proefgerichte clinic lijkt me altijd al eens leuk om te doen! En dat sluit ook bij het topic aan.
Weet niet of ik kan. Ligt hier aan een heleboel dingen die de komende weken staan te gebeuren. Maar zullen we er dan niet eerst gewoon een besloten meeting van maken. Nu kan iedereen die niet in het topic zit, zich ook aanmelden. Lijkt me wel zo eerlijk tegenover de anderen uit ons topic.
Lau
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-14 12:32
Is goed hoor dan maken we er een besloten meeting van We kunnen met de data rekening houden met elkaar toch
Ik wil ook wel mee! Ik denk alleen dan dat ik liever als publiek mee ga als dat kan. Voor mij is Friesland/ Drenthe echt te ver met trailer en zo te zien gaat het daar wel op uit komen.
Friesland Drenthe is voor mij ook heel ver dus dan moet er een middenweg gevonden worden.
berdien85
Geplaatst: 04-07-14 14:00
Caro_MarjaH schreef:
berdien85 schreef:
Ja! Doe je mee?
yep, maar dit is offtopic
Haha ja. Leuk! Ik ook.
Voor we dat soort dingen beslissen even afwachten tot er nog meer aanmeldingen zijn? Kan best zijn dat er straks nog een heleboel uit jullie hoek weg komen toch?