Hallo,
Vanuit de Facebook Koudbloeden kwam het idee een buitenrit te organiseren. Mij leek het wel een leuk idee vandaar ook hier!

Koudbloeden buitenrit 29 juni!

Om te beginnen met Waar, Tussen herpen, Heesch, Schaijk, Nistelrode en uden, ligt het grote natuur gebied De Maashorst. Ideaal om paard te rijden!! (We zullen starten en eindigen in Herpen ivm parking met evt trailers)
(Waarschijnlijk)Een vriendin van mij en, ik zullen zelf ook mee rijden (wij zijn goed bekend in de omgeving)
Het is makkelijk als je paard redelijk verkeersmak is, het kan zijn dat we hier en daar een weg oversteken of een brug over of onder. Mijn paard is heel mak en kent alles maar we willen geen ongelukken!
Het zal een tocht van zo rond de 25/30 kilometer worden denk ik, hou dus rekening in hoever je paard is in conditie! Ik wil kijken of we een pauze/rust punt kunnen inlassen en ik wil voor de rit een kleine bijdrage vragen, voor t drinken en broodjes bij de pauze
Tevens wil ik een fotograaf vragen om onderweg foto's te maken!
Ik hoop dat er een beetje animo voor is, het lijkt mij erg leuk! Heb je geen paard? aanmelden om mee te helpen mag ook!

Aanmelden kan via Bokt of de Site
(http://koudbloedenbuitenrit.weebly.com/)
Ik hoop dat genoeg animo voor is en dat we snel een ritje kunnen maken met de koudbloeden!