Als eerst hoop ik dat mijn topic hier goed staat!
Ik ga binnenkort (begin/midden augustus) verhuizen naar Emmen.
Dit omdat ik geen goeie mogelijkheden meer heb op het Groningse platteland qua school en werk, en omdat mijn moeder haar vriend al in emmen woont en hun gaan samen wonen kan ik niet achter blijven, nu vind ik dat helemaal niet erg om te verhuizen.
Maar ik moet natuurlijk helemaal bij 0 beginnen, dus zou ik het leuk vinden om via deze weg nieuwe (paarden)mensen te leren kennen.
Ik zal even wat over mij vertellen,,
Ik heet Nadia ik ben 19 jaar (1 augustus 20) ik rij al paard sinds ik 4 jaar ben.
Verder vind het leuk af en toe een bioscoopje te pakken of gezellig ergens wat te eten of drinken, echt uitgaan heb ik de laatste jaren(3) niet meer echt gedaan inverband dat ik nu nog in duitsland woon (hier is een hele andere manier van uitgaan en dat vind ik 3 x niks)
Dus een echt uitga persoon ben ik niet maar zo af en toe vind ik dat ook wel leuk.
Verder weet ik zo 1 2 3 niks meer te vertellen over mij

Zoals eerder vermeld zou ik het er leuk vinden om via deze weg een paar mensen te leren kennen!
In welke buurt van emmen ik ga wonen zet ik liever niet zo openbaar hier heen, maar een pb sturen mag dan altijd!

Ik hoop voor niet teveel of geen typefouten, dit zou kunnen komen omdat ik nog erg met de duitse taal in mijn hoofd zit en omdat ik dit bericht via mijn telefoon typ