Fotomeeting Paarden en pony's
waar: Utrechtse Heuvelrug
de precieze plek wil ik met jullie overleggen en gaan stemmen, ik vind dat er erg veel mooie plekjes zijn en we kunnen voor verschillende dingen kiezen
je hebt de leersumse plassen, het bos, de open plekken, ga zo maar door
hier zullen we als de fotograven en modellen bekent zijn definitief over stemmen

De meeting wilde ik plannen in het weekend van 11 / 12 / 13 juli.
ik weet het, het is nog een behoorlijk eindje weg maar we kunnen maar alvast een plan hebben!
de kans op goed weer is groot, de paarden zitten in hun korte vachtje en we hebben voldoende tijd om rekening te houden met planningen en vrij vragen enz.
Het idee is om 4 - 12 modellen te nemen en 4- 12 fotografen. Modellen worden opgesplitst in een ochtend en middaggroep. Er is dan een pauze zodat voldoende tijd om even rustig bij te komen.
Modellen:
Graag aanmelden via pb en het lijstje quote in het topic
Modellen worden gekozen door stemmen door de fotografen.
Er is geen algemeen thema, maar men mag zeker in thema komen. Aanspanningen of andere ongewone combinaties zijn zeker welkom

Graag dit lijstje invullen in een eigen bericht als model:
- Boktnaam:
- Naam:
- Naam paard:
- Ras:
- Niveau/bijzonderheden:
- soort tuig:
- voorkeur waar bij utrechtse heuvelrug
dit lijstje quote en verder aanvullen:
Citaat:modellen:
1. - Boktnaam: Sophie_Elsje
- Naam: Sophie van de Sande
- Naam paard: Uloma
- Ras: kwpn
- Niveau/bijzonderheden: -
- soort tuig: dressuur of springen
- voorkeur waar bij utrechtse heuvelrug: -
2. - Boktnaam: -
- Naam: Jasmijn van de Sande
- Naam paard: Robin
- Ras: fjord x welsh
- Niveau/bijzonderheden:-
- soort tuig: tegen die tijd hopelijk dressuur zadel
- voorkeur waar bij utrechtse heuvelrug: -
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Zouden de fotografen aan kunnen geven wat voor termijn voor de resultaten van de meeting ze willen proberen aan te houden? Of is de termijn 3-4 weken oke?
ook even aangeven hoe de foto's leveren gaat, krijgen de modellen alle foto's die goed zijn of een beperkt aantal?
Graag dit lijstje invullen in eigen bericht:
- Boktnaam:
- Naam & fotografienaam:
- Site/portfolio:
En dit lijstje quoten:
Citaat:Fotografen
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
reserve:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
het is afhankelijk van de locatie die uiteindelijk gekozen wordt of de paarden ook in een paddock kunnen lopen.
Voor de paardeneigenaren: niets moet, alles mag. Maar zorg ervoor dat jij (als je op de foto wilt) en het paard er representatief uit zien voor de shoot. Zorg ervoor dat jij en je paard die dag lol hebben. Er is dus ook geen verplichting tot rijden en geef het gewoon aan als er meer tijd genomen moet worden omdat het paard wat angstig of gespannen is.
Voor de fotografen: Ik vind het ook belangrijk dat jullie een fijne dag hebben en zal mijn best doen om een goed schema te maken en bij te houden. Geef het aan als er wat is of als je graag wat meer tijd wilt nemen op een andere plaats.
Als er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag!
oh bijna vergeten,
zoals jullie zien zijn er al twee modellen ingevuld, de eerste is mijn eigen paard die nog nooit is meegeweest en wat me erg leuk lijkt, zo hou ik er ook iets aan over/
en het tweede paard is de verzorgpony van mijn zusje die met mijn zusje mee zal gaan, dit omdat ik haar dit cadeau geef voor haar verjaardag en hoop dat ze een erg leuke dag zal hebben.
ik hoop dat jullie hier verder geen problemen mee hebben en als dat wel zo is hoor ik het graag in pb.
ik heb er in ieder geval al zin in!