[Gezocht] Stuntrijders voor fotomeeting Noord Holland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nista_RX

[Gezocht] Stuntrijders voor fotomeeting Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 15:00

Afbeelding

Juist, het gaat om echte stuntrijders! :) Doe jij aan trickriding, kozakkenvoltige of iets anders dat hier op lijkt? Lijkt het jou leuk om in een duinlocatie deze stunts op de foto bevestigd te hebben? Dan is dit zeker iets voor jou!

Ikzelf doe aan kozakkenvoltige. Nu ruim een half jaar, dus er zijn nog zeker punten om te verbeteren. Na het plaatsen van een video op facebook meldden veel fotografen zich dit graag een keer op de foto te willen zetten. Nu ken ik zelf geen andere mensen in Nederland die zich hier mee bezighouden. Ken jij iemand, of zou je graag zelf hiermee op de foto willen in het duin van Noord Holland? Dat kan!

De locatie is in het duingebied van Egmond. De omgeving kan afgezet worden met prikpaaltjes en stroomdraad, dit voor de veiligheid. De datum zal gekozen worden door te kijken wanneer de meeste mensen kunnen. Dit zal na de maand mei worden. Meer informatie zal bekend worden zodra er genoeg animo is! :)

LET OP:
Het gaat in eerste instantie enkel om "modellen", mensen met paarden die hier interesse in hebben. Pas als hier genoeg animo voor is wordt er een topic geopend waarbij de "modellen" bekend zijn, en kunnen de fotografen zich opgeven.
Robin!

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 17:57

Onder voorbehoud van de datum hebben Talitha (Surprise_Boy) en ik interesse :)
We hebben wel maar 1 trick riding getraind paard, dus dan heb je 2 modellen met 1 paard, maar wij kunnen goed afwisselen en daarnaast ook double tricks dus dat moet geen probleem zijn lijkt me.

Ik:
Afbeelding

Talitha:
Afbeelding
(Deze doen we normaal gesproken met vlag, nog vetter om te zien dan:
http://i59.tinypic.com/15holmo.jpg )

En ons nieuwe paard Quick Nevada (Quarter x Haflinger merrie)

Verder kun je op onze site kijken voor meer foto's van ons, zie mijn onderschrift ;)

Het is trouwens trick riding met een spatie ertussen haha :x

Nista_RX

Re: [Gezocht] Stuntrijders voor fotomeeting Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 18:18

Helemaal leuk, Kelly en Thalita! :D Top, ik houd jullie op de hoogte!