Zaterdag 20 december organiseert Marvin's music (ik dus

Een aantal ruiters waar wij in de afgelopen tijd een kur voor hebben gemaakt komen hun kur aan het publiek laten zien en tussendoor wordt er aan de hand van een aantal voorbeeldcombinaties in de baan ook informatie gegeven over het (laten) samenstellen van een kur. Waar moet je op letten bij het maken van de choreografie, wat is het belang van de juiste moeilijkheidsgraad, welke muziek past bij een paard enz. enz.
Bij binnenkomst ontvangt iedereen een pen (zie topic op algemeen: hoe kom ik voor weinig aan veel pennen

Voor mij is deze avond pas echt geslaagd wanneer het gezellig druk wordt en het langs de bakrand (en in de aangenaam warme kantine) vol staat en zit met kurliefhebbers.
Om uit de kosten te komen, maar het voor de bezoekers wel betaalbaar te houden (het leven is al duur genoeg tegenwoordig) is de entree € 2,50 en de aanvang 19.30.
De routebeschrijving naar de Aurorahal in Benningbroek staat op onze website (www.marvins.nl) maar wil ik hieronder ook nog wel even neerzetten.
Deze onderstaande poster hangt bij rijverenigingen en maneges in heel Noord Holland, deze week verschijnt het persbericht in de lokale kranten, en als het goed is (ik heb de Hoefslag zelf niet) heeft het ook in de hoefslag gestaan.