http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=235&t=1755434
Is toch voor het overzichtelijke besloten om een nieuw topic aan te maken. Plus dat ik veel dingen overgenomen heb, zodat Balou_k niet te veel aan haar hoofd zou hebben na het verlies van haar paardje.
De fotomeeting zal vooral draaien om jonge paarden. Deze paarden moeten wel enige kennis van halster, touw en meelopen hebben. Er is namelijk geen ruimte om de paarden te laten rennen in een omheind stuk veld. Prikpaaltjes met draad mogen ook niet neergezet worden.
Het zou verder natuurlijk ook mooi zijn als de paarden het borstelen al kennen en dus netjes gepoetst op de foto staan.
Locatie zal Cadettenkamp in Teteringen zijn. Dat ligt vlak bij Breda. Ervaring met de locatie heb ik, de huidige TS, niet. Suggesties voor de beste verzamelplaats waar trailers en paarden mogen staan en lopen hoor ik graag!
Datum
Datum zal zondag 25 mei zijn. De ochtendgroep zal om 11.00 uur verzamelen. De middaggroep om 14.00 uur. Het ziet er tot nu toe naar uit dat het tot 16.00 uur of om 16.30 uur zal eindigen met de laatste rij/longeer-foto's.
Aantal modellen/fotografen
Het meest ideale zou zijn 8 modellen en 12-16 fotografen. Dit zal niet makkelijk haalbaar zijn, maar daarom zijn reserves ook altijd handig. Dus opgeven voor reservelijst kan altijd als de andere plekken vol zitten.
Tot nu toe ziet de indeling er zo uit:

Reserve model:
Boktnaam: Rambogirl
Naam paard: Guess Who
Ras: Shetlander x Arabier
Geboren: 2011
Foto: Klik

Blauw zijn fotografen die zich in het eerste topic opgegeven hebben, maar nog niet bevestigd hebben dat ze nog steeds kunnen fotograferen.
De oranje modellen zijn de twee oudere modellen die reserve zijn als er geen nieuwe, jonge paarden meer aangemeld worden.