Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
In de pauze werd ons ook nog even gevraagd naar de overkant te verhuizen, uiteraard mochten we zelf weer met de stoelen aan de sjouw. Als ik aangeef aan deze dame dat ik dit toch eigenlijk te gek voor woorden vind dat we zo verdrukt zitten, krijg ik te horen dat we toch het beste uitzicht van allemaal hebben?
Ach, de benen van de paarden waren bijzonder mooi. Jammer dat we, ondanks dat we daar dus voor betaald hadden, ook niet bediend werden, mochten uiteraard alsnog in de rij gaan staan voor een drankje. Echt, ik ben zo boos hierover.
Ga ook een brief schrijven waarin ik om een schade vergoeding vraag.
, want ik was aan het kijken wat die mensen allemaal aan het doen waren...ik dacht al er zal toch niet te weinig plaats zijn...dat vind ik idd ook schandalig!
. Gelukkig waren wij redelijk op tijd dus hadden we perfecte plekken
. Echt erg slecht geregeld voor die 58 eurie die je er voor neer moet tellen!! En al die mensen die zelf met stoelen moesten gaan sjouwen..
Ook de Spaanse dans met de Flamengo danseres en die vreselijk coole ruiter was prachtig!! Ze hadden alleen Frank La Croix wel achterwege mogen laten!! Niet omdat hij het is hoor, maar ik vond daarvoor juist de overgangen zonder commentaar erg mooi. Ik zou zo weer gaan!!