Gelukkig wist ik

Ja dus, hehe, droog!
Om 13:00 begon de clinic. Ik was wat later, ik denk tegen 13:30. Het eerste groepje was dus al bezig. Ik viel meteen met de neus in de boter, want toen Marloes met Pliva wou galopperen was Pliva het daar niet helemaal mee eens.....

Ik heb de eerste minuten beneden bij de bakrand gestaan, maar na een tijdje zag ik het hoofd van Marije in de kantine. Dus maar naar boven. Eerst Verena maar uitgepeld (oh, heb je die mee? wat een schatje! Wat een bolle toet...

Tyrza geeft echt heel leuk les, zal ik dan een volgende keer ook maar mee gaan doen? Ik hoorde dat je niet meer perse L-nivo hoeft te hebben, dus dat scheelt. Ik rij natuurlijk al jaren op Des, maar heb nog nooit les met haar gehad.... klooi maar wat aan om het zo maar te zeggen.
In de tweede groep reed Kitty (en iemand anders die ik niet kende). Ik hoorde dat Muzefee geblesseerd is geweest, maar daar was vandaag niet veel meer van te merken. Het ging echt lekker! En wat de anderen daar ook al zeiden: Thirza maakt opmerkingen waar je echt wat mee kunt. Bovendien brengt ze het ook nog op een leuke manier.
In de laatste groep reed Marije. Ze was erg zenuwachtig (want Desiree kwam kijken!). Wat ik heb gezien ging prima, halverwege probeerde Paula nog wel te klooien, maar werd meteen gecorrigeerd door Marije.
Verder heb ik nog Maaike gezien, Desiree dus, 2 mensen die bij ons op de praktijk komen, iemand die vroeger op de bosmanege reed (in de les na mij), en een vrouw die dacht dat ze mij had ge-echood toen ik zwanger was, maar dat was zij niet volgens mij.
Ik heb de naam van Marco horen noemen (ik denk ook van bokt?), en de eigenaren van de manege (kende ik alleen van naam).
Genoeg mensen gemeet!

Verena was trouwens wel moe toen ik thuis kwam. Ze werd even wakker toen we de auto uitstapten, maar ik heb haar meteen door naar boven gebracht, en ze heeft geen kik gegeven toen ik haar in bed legde