Fotomeeting paarden Kootwijkerzand
Mijn 3e en laatste georganiseerde meeting van dit jaar.

Wanneer?
10 augustus! De datum staat VAST!
Kan je dan niet? Geef je dan dus ook niet op!
Reservedatum is 17 augustus, indien het op 10 augustus slecht weer is.
Opgeven?
Dat kan per PB naar Cynn.
Fotograaf
Naam:
Gebruikersnaam op bokt.nl:
Website (indien van toepassing):
Fotografienaam:
Apparatuur:
Voorbeeldfoto's (1 URL per regel):
Model
1 foto.
Liefst dus een standfoto/actiefoto waarop het hele paard te zien is.
Naam bokker:
Gebruikersnaam op bokt.nl:
Naam paard:
Geslacht:
Ras:
Bijzonderheden:
(VD//Hoog in de sport//Western outfit//Spaans outfit//om maar wat voorbeelden te noemen…)
Hoe wordt er geselecteerd?
Selectie van de fotografen
Op aanmelding. Er gaan 10 fotografen mee. 2 groepen van 3 en 2 groepen van 2.
Deze meeting stond al wat langer in de planning dus er staan al wat fotografen op de lijst.
Als niemand het erg vindt om met z'n 3en te fotografen kan ik er ook uiteindelijk 12 fotografen van maken. Maar die keus ligt bij jullie.
Selectie van de modellen
De fotografen mogen 2 modellen per PB aan Cynn voorstellen, deze mogen tot 31 mei worden aangemeld. Daarna gaat er gestemd worden.
Er gaan totaal 8 modellen mee. De uitslag wordt 1 juni uiterlijk bekend gemaakt.
Als alle stemmen eerder binnen zijn, wat meestal wel zo is, wordt de uitslag eerder bekend.
Wie daarna nog aanmeld komt gewoon onderaan de reservelijst te staan.
Meld dus ook als je een model gaat vragen, de datum en reserve datum van de meeting
en leg duidelijk uit dat er alsnog GESTEMD gaat worden en wanneer!
Kunnen ze de dag vrij houden en het goed in de gaten houden,
iedereen goed op de hoogte = iedereen blij (hoop ik

EVEN WAT REGELSSS!
Er worden zowel portret, actie en/of rijfoto's gemaakt. Maar om de natuur niet te vernielen vraag ik al van te voren om NIET
de paarden bij de portretfoto's in de hei te zetten. Zet ze ERVOOR of ERACHTER. Niet er IN.
Bij de actiefoto's wordt de paddock gewoon op het zand neergezet en gaan we ook nergens doorheen.
Achteraf even 5 minuten met z'n allen de eventuele kuilen dichten met onze schoenen.
En uiteraard ook eventuele etensresten/plastic zakjes etc gewoon netjes in de prullenbak weg te gooien daar
of even een eigen vuilniszak voor je troep mee te nemen.
Fotografenlijst
1. Cynn // Cynthia
2. Moonfight // Marlinde // Facebook
3. Marjoow // Marjolijn // Website
4. JorisDy // Dyanne // Facebook
5. jenne // Jennefer // Website
6. Tezzy // Tessa // Facebook
7. Bellatrix // Marlies // Website
8. Sani // Sandra // http://sterstalfotografie.weebly.com
9. SSDesign // Susan // Website
10.
Modellenlijst
Ik hou de aanmeldingen die ik per PB krijg bij in een Word bestand en maak altijd een overzicht met foto’s van de modellen en die zet ik dan hier neer.
Ik probeer het iedere dag bij te werken, maar soms heb ik het een dagje druk met school of heb ik een sociaal leven (

Dus als je er als model nog niet bijstaat, schrik niet, ik bevestig je aanmelding per PB maar je komt in het overzicht zodra ik kan!