Fotomeeting in Hallerbos in Belgie (April) - Interesse?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mayling27

Fotomeeting in Hallerbos in Belgie (April) - Interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-14 14:17

Hallo,

Ik wil eens informeren of er interesse in om een fotomeeting te houden in het Hallerbos in Belgie.
Deze ligt in Halle, onder Brussel.

Dit bos staat bekend dat rond April het bos helemaal paars kleurt door de Hyacinten die er dan bloeien.
Afbeelding

Mijn bedoeling is om met een aantal fotografen en modellen er heen te gaan en een "Dagje uit" van maken.
De aantallen maken niet zoveel uit en hoeven niet "gelijk" te zijn. Ik was niet van plan om een heel strak schema te maken (mochten er veel aanmeldingen zijn, kunnen we dit als nog doen).

Verder had ik qua modellen ook niet een specifieke doel voor ogen. Alles wat als model kan en wilt fungeren is welkom...
Personen; Kinderen, Gezinnen
Honden
Paarden
Andere Dieren
etc..

Wellicht kunnen we proberen om zoveel mogelijk samen te rijden om te kosten te besparen.

Het moet wel op kort termijn ivm de bloei van de bloemen. En aangezien de Lente al volop in bloei begint te komen, zal het toch in April moeten gebeuren.

Graag zou ik willen inventariseren hoeveel interesse hierin is.
Model (Wat voor een model)
Fotografen
Chauffeurs
Weekend en/of door de weeks

Hieronder nog een paar indrukken van het bos:
https://www.google.nl/search?q=hallerbos+belgie&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=G34xU8znL6aw7AauvIDAAg&ved=0CAcQ_AUoAg&biw=1920&bih=949#imgdii=_

billionache

Re: Fotomeeting in Hallerbos in Belgie (April) - Interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 18:29

Heerlijke omgeving zeg! :)

Ik wil me gerust aanmelden als fotograaf, ben niet heel ervaren en portretteer vooral paarden/honden. Is ook ovb vervoer.

Volgens mij is het trouwens handiger als je de meeting wat specifieert en verduidelijkt. Dan komen er ook gelijk meer aanmeldingen. April is trouwens ook erg kort dag... Heb je dit al op bokt.be geplaatst?

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 18:38

Ik wil me melden als fotograaf *\o/*
Mijn voorkeur gaan naar paarden.. Natuurlijk gaat het een grote opgave zijn modellen te vinden hier op een nederlandse site haha!

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:28

Afhankelijk van de datum heb ik wel interesse.Maar ik heb in april al 3 wedstrijden gepland dus dan blijven er weinig mogelijkheden over.

Ik zou dan met paard komen.Ik kom vanuit het antwerpse(Hove)dus ik zou eventueel 1 persoon uit die buurt kunnen meenemen.

Falcobabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 16:56

Hmmm, ik woon redelijk dicht bij...