Bij deze wilde ik graag een kleine zondsondergang meeting houden in wijk aan zee. Ik heb hiervoor gekeken naar de duur van de zondondergang en mijn keuze is gevallen op zondag 5 juli. De meeting is bij het vliegerpad, dus hier zijn geen huisjes of andere storende elementen.
Ik wil 4 fotografen (incl mijzelf) en 4 modellen doen voor deze meeting. Zodat we alle tijd kunnen nemen om iedereen mooi op de foto te zetten. Ik ben in het bezit van paaltjes (22) waar een mooie grote paddock mee uitgezet kan worden en ben ook op zoek naar paarden die dus ook los in de paddock kunnen! Het idee is om te beginnen met portret, dan los in de paddock, daarna paard voor paard te water, (het liefst zonder zadel erop) En daarna evt. nog speciale verzoekjes. De bedoeling is dus om fotografen kunstzinnig te werk laten gaan voor hun portfolio dus rijfoto's doen we niet. (Heel misschien als er tijd over is , maar het is niet het hoofdoel van deze meeting
Voor deze meeting ben ik opzoek naar aparte kleurtjes & en paarden met veel behang! En paarden die vrijheidsdressuur (waaronder steigeren) kunnen

De fotografen worden gekozen doormiddel van een loting, ik gooi alle namen in een bakje en trek daar 4namen uit. De modellen worden gekozen door de fotografen.
Datum is dus 5 Juli Evt. uitval datum (13 juli)
Aanmelden via PB!! Er komt een lijst deze vul ik zelf , dus niet quoten. Niet in het topic aanmelden dus!
Aanmelden fotografen
Boktnaam:
Naam:
Website:
Kan ook op 13 juli:
Aanmelden Paarden:
Boktnaam:
Naam:
2 foto's van het paard:
Bijzonderheden:
Kan los in de paddock:
Kan ook op 13 juli: