We gaan gezellig uiteten bij Restaurant Romagno (italiaans) in Zoetermeer. Ik ga reserveren voor 6 april om 18.00u. Omdat niet iedereen het centrum goed kent en het ook wel handig is om qua tijd wat speling te hebben, stel ik voor om vooraf eerst wat te gaan drinken bij Clooneys, tussen 17u en 17.45u. Dan kunnen we van daaruit samen door naar het restaurant

Voor de mensen die met het OV komen: Als je op Zoetermeer Centraal uitstapt, kun je daar de tram (randstadrail) pakken richting het centrum. Deze gaat op zondag elk kwartier. Je moet lijn 3 pakken en op de halte "Stadhuis" uitstappen. Als je daar de trappen omhoog loopt, ben je direct bij Clooneys

Voor de mensen die met de auto komen: Er zijn vlakbij clooneys twee parkeergarages waar je de eerste 3e uur gratis kunt parkeren:
P5 - Duitslandlaan 15 - 2711 BG Zoetermeer
P8 - Amsterdamstraat 5 - 2711 GX Zoetermeer (deze is het dichtst bij het restaurant)
Het makkelijkst te vinden is echter P1 ( Burg.van Leeuwenpassage 8 - 2711 JV Zoetermeer), maar dan moet je wel even 5 minuutjes lopen (is aan de Primark kant).
De mensen die meegaan:
Citaat:Meetinglijstje:
Jaydene (Paisano), 19 jr, Zoetermeer
Melissa (LoveUggs), 19 jr, Rijswijk
Marit (Iejoorr), 17 jr, Alphen, afhankelijk van OV
Ashley (Ashleydk) 20 jr, Leiden
Sebastiaan (Seb8iaan), 26 jr, Zoetermeer
Iza (IzaW), 16 jr, Alphen
Nieuwe mensen zijn natuurlijk ook welkom, stel je ook eens voor in ons HK: [HK] Gezelligheid in omgeving Zoetermeer gezocht!

Ik heb er zin in!!

(Als jullie het handig vinden om mijn telefoonnummer te hebben, moet je even een PB sturen!