Dusss wie gaat er mee naar walibi 14 juni. Ik hoop dat ik kan. tot nu toe wel maar heb binnenkort stagegesprek en dan moet ik ook in de weekenden stage lopen. Geen idee welke weekenden dat dus zijn QUOTE DIT DUS EVENlijst wie er meegaanMaus
BarryPlopper schreef:Maureen95 schreef:lijst wie er meegaanMausNiels OVBGeert (indien geen zonnebootspul tussendoor)
Maureen95 schreef:lijst wie er meegaanMausNiels OVBGeert (indien geen zonnebootspul tussendoor) Sebastiaan ovb
Lijkt wel weer het standaard lijstje waarmee ik overigens niet bedoel dat het geen leuke mensen zijn. Maar wat meer animo zou wel leuk zijn
Seb8iaan schreef:Lijkt wel weer het standaard lijstje waarmee ik overigens niet bedoel dat het geen leuke mensen zijn. Maar wat meer animo zou wel leuk zijnAan mij heb je niks, ik durf toch niks
Seb8iaan schreef:Dan gaan we met halloween, zien we het verschil toch niet [ Afbeelding ]JAAAAA en we gaan binnenkort een keer
Seb8iaan schreef:Met jou altijd In vind jou wel wat filtering naar Maus hoor, de laatste tijd.. Die parachutesprong, nu weer walibi. Waar gaat dit heen?
Zolang je niet onder de gordel komt weinig... Maar in jouw geval betwijfel ik of dat de bedoeling was
Maureen95 schreef:En neeeee ik accepteer geen enkele flirterige opmerking naar mij jij hebt betere ogen dan mij en niet gaan slaan kleintje
Maureen95 schreef:Betere ogen? Ik ben niet voor de poes nee ik dacht dat er Flirterig stond en jij zag dat er filtering stond
Paisano schreef:Seb8iaan schreef:Met jou altijd In vind jou wel wat filtering naar Maus hoor, de laatste tijd.. Die parachutesprong, nu weer walibi. Waar gaat dit heen? mile high club toch?