Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anyway, ik dus op m'n fietsje naar Cornelie toe, en ja hoor, ik kon die straat niet vinden, in eerste instantie, het was een straat rechts. Maar waar dan
Dus een meisje aangesproken, die moest er 5 minuten over nadenken, "Nee, ik weet het niet
" Ahja... nou bedankt he
Dus toen zag ik een postbode fietsen, ik steek de weg over, en erachteraan gesjeesd, die weet vast wel waar die straat zit. Ik passeer een lantaarnpaal, kijk omhoog, jahoor... De straatnaam...
Enfin, huis ook gelijk gevonden, singel ontvangen, centjes betaald, en nog even geklept. Daarna naar Joyce's huissje geweest, lekkere bakkies koffie gezopen. Foto's van Spark gezien, en lekker gezeverd, doen we vaker,
)!" title="Koffie (of thee
)!" /> =
En toen op de fiets naar Sparky geweest, en zijn logétje Jenice. Lekker gezeten, bij de paardjes geklooid. De prachtige koehalsters bewonderd
Met Elmo gekroeld (kat) die niet zo veel interesse voor me had. Jenice des te meer, maar dat beviel Sparky niet zo... Enfin, nog naar mijn huis geweest, weer een bakkie koffie gezet
Leon (Snowdon) vanachter zijn pc geplukt, en t was weer gezellig. T is zeker voor herhaling vatbaar
Ergens bij de manege ofzo? En heb jij een eigen paard? En hoe oud ben je eigenlijk? Er staat maar bar weinig in je profiel
tsss
Maya schreef:Hoi Loonie, leuk nog meer bokkers, op [BM] staat ook een topic voor de komende meeting in t voorjaar, misschien een idee? Ik heb op t moment geen flauw idee waar de komijn ligtErgens bij de manege ofzo? En heb jij een eigen paard? En hoe oud ben je eigenlijk? Er staat maar bar weinig in je profiel
tsss
loonie schreef:hey!!! maya.
wat leuks dat je daar ook woont of je opleiding doet!!.
zoiets las ik in je profiel.
maar misschien wel leuk voor een meeting.
ik ben 14 jaar en ik woonde niet zo hele ver van de manege.
ik heb 3 eigen paartjes waarvan ik er 2 zelf rijd en er 1 nog maar 2 jaar is.
maar ik lees net dat ik van sparky ook een mailtje had gekregn maar volgens mij niet ondvangen!!.
ik zal het nog eens nakijken