Waar: bij ons op stal in Borssele (zld)
Wanneer: Eind april/begin mei, graag bij opgave direct je voorkeursdatum vermelden!
Ik dacht aan 6 paarden en 6 fotograven.
De locatie: op stal hebben we 2 weides waar de paarden los in kunnen. 1 wei heeft een bomenrand aan 2 kanten, de andere wei aan 1 kant en daarnaast nog 2 oude appelbomen midden in de wei.
Mogelijk staan de weien rond deze tijd weer vol met madeliefjes (helaas al jaren een plaag, maar voor foto's natuurlijk wel mooi).
Ook is er eventueel een buitenbak welke ook aan 2 kanten is begroeid.
Naast ons huis is een bos (in aangroei, nu een jaar of 6-7 oud). Voor dit bos is een grasstrook die omheind is (op ponyhoogte!) van zo'n 70 meter lang (meter of 5 breed), deze kan eventueel door 2en gedeeld worden. Daarnaast is er een mooi stukje achterin met water/rietkraag voor standfoto's. Aan de andere kant van de weg is vorig jaar begonnen met het aanleggen van bos. Hier is een grote berg grond van +- 15 mtr hoog met gras begroeid waar ms creatief mee opgegaan kan worden, deze plek is denk ik wel geschikt voor rijfoto's. Aan de andere kant van het pad is tevens een grote watergang.
Eventueel is er in het midden van het bos een mooie open plek voor stand/portret foto's, deze is echter alleen via een smal padje (langs het water) te bereiken dus weet niet of dit super is om ook te gebruiken.
linksonder dus de weides/bak. daarboven het bos met aan de wegkant een grasstrook.
het nieuwe stuk tegenover het huis is ondertussen dus al groen, is op deze foto net aangelegd.
De locatie is goed bereikbaar met het OV, zoals op de foto al te zien ligt het tolplein vlakbij en hier stopt de bus, uiteraard kunnen we je even oppikken indien nodig (ander is het nog geen kilometer lopen).
Kortom; een locatie waar vooral foto's los gemaakt kunnen worden, wel is het zo dat een gedeelte van de afrastering vrij laag is aangezien wij enkel pony's hebben, mensen met een groot paard die willen komen moeten dus zelf maar even inschatten of ze hun paard los durven laten of aan de longeerlijn doen. (heb er eventueel meerdere liggen).
Fotograven worden door de aangemelde modellen gekozen, en de modellen vervolgens door de uitgekozen fotograven. Lijkt me wel zo eerlijk?
Aanmelden mag in het topic, ik maak er een lijstje van!
Fotograven:
Naam:
Voorkeursdatum:
Voorbeeldfoto/website:
Modellen:
Naam:
Naam paard/pony:
Wat voor soort shoot wil je graag hebben (bv alleen stand/los, rijfoto's, thema e.d.):
Voorbeeldfoto(max 2):
Datums:
zaterdag 19 april
zondag 20 april
zondag 26 april
zaterdag 3 mei
zondag 4 mei
zondag 11 mei
Aanmelden kan tot 16 maart, stemmen fotograven dan vóór woensdag 19 maart en stemmen modellen dan vóór 23 maart.