Minimeeting Loonse en Drunense Duinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annepanne92

Minimeeting Loonse en Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 13:35

Afbeelding

Ik ben voor 9 maart en voor 15 maart dus op zoek naar modellen. Dit kunnen honden en/of paarden zijn. Natuurlijk is er ook ruimte om jou ook samen met je viervoeter op de foto te zetten ;) .Mocht er veel interesse zijn kies ik maximaal 3 modellen voor op een dag, aangezien ik nog antwoord afwacht van Natuurmonumenten voor een 'grote' fotomeeting op deze locatie later in het jaar.

Opgeven kan via een PB of in dit topic. Graag met een foto van het model. :)

Lara

Re: Minimeeting Loonse en Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 13:55

Aah, ik wilde net gaan typen, dat fotomeetings etc niet meer mogen hier. Maar zo te lezen ben jij je daar wel van bewust?

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 14:06

Lara schreef:
Aah, ik wilde net gaan typen, dat fotomeetings etc niet meer mogen hier. Maar zo te lezen ben jij je daar wel van bewust?

Ben ik me van bewust inderdaad, vandaar dat ik contact heb gelegd om hier netjes officieel toestemming voor te vragen voor een 'echte meeting'. ;)

Voor nu zal het dus maximaal gaan om sowieso 1 fotografe en 3 honden en/of paarden plus hun eigenaren. Het liefst wil ik zelfs gewoon een tijdschema maken mochten er meerdere geïnteresseerden zijn om zo te voorkomen dat de modellen op elkaar moeten wachten. Er zal dus niet een hele groep aanwezig zijn, hooguit 2/3 man en een dier.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 15:01

Moeten honden los kunnen?

onze hond kan wel los. maar niet in de buurt van paarden of kinderen. In haar enthousiasme vergeet ze wel eens dat niet iedereen wil spelen. en dan luistert ze ook niet meer. Natuurlijk is iedereen zich ervan bewust dat je in een losloop gebied bent dan, maar het is toch niet de bedoeling dat ze door een paard wordt geschopt of een kind omver springt.

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 20:23

PocoGaucha schreef:
Moeten honden los kunnen?

onze hond kan wel los. maar niet in de buurt van paarden of kinderen. In haar enthousiasme vergeet ze wel eens dat niet iedereen wil spelen. en dan luistert ze ook niet meer. Natuurlijk is iedereen zich ervan bewust dat je in een losloop gebied bent dan, maar het is toch niet de bedoeling dat ze door een paard wordt geschopt of een kind omver springt.

Moeten niet, ik kan lijnen ed weg photoshoppen. Als het kan is het natuurlijk wel fijn, maar veiligheid gaat voor!

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 21:28

Oke, dan stuur ik een pb met info en voorbeeld foto's :)

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 22:56

Ik kan melden dat ik voor beide dagen nu genoeg modellen heb en deze minimeeting dus vol zit! :)