Ik heb samen met bokker LidyK97 en nog een aantal mensen zonder bokt een project van school.
Wij moeten een filmpje maken van 5 minuten met een goed verhaal en waarin niet / amper gesproken mag worden. Het scenario moeten we zelf bedenken (jullie mogen hier natuurlijk ook ingeving in hebben) en ik moet filmen. Wel hebben we een aantal dingen gekregen die in de film voor moeten komen, namelijk: de naam Sabine, een cadeautje en de zin ''Maar gisteren zei je nog wat anders.''
Nu zijn we op het idee gekomen om via bokt acteurs te zoeken, maar ook mogen er natuurlijk mensen voor hun portfolio mee komen filmen en/of foto's maken.
Het verhaal.
Het verhaal gaat over een meisje Sabine, zij wordt al een hele tijd mishandelt thuis door haar moeder. Maar de laatste ruzie is toch wel echt de druppel, Sabine besluit te vluchten met haar paard en gaat opzoek naar een plek waar ze veilig is, een plek waar ze haar moeder nooit meer zal zien.
Ons idee is om het verhaal te beginnen met een flashback, in beeld is staat een berichtje op Simone haar telefoon waarin haar moeder haar excuses aanbied. Simone ligt dan op de achtergrond op de grond. Na deze scene krijg je een flits te zien van Simone die met haar paard door het bos loopt. Dan krijg je een scene waarin je de schimmen van Simone en haar moeder ziet, ze hebben ruzie en Simone word weer mishandelt. In de scene daarna vlucht Simone op haar fiets naar haar paard, om deze vervolgens snel op te zadelen en mee naar het bos te vluchten. Op het einde van de film gaat Simone dood, en krijgt ze het berichtje van haar moeder binnen.
We zoeken 1 iemand die met haar paard kan komen en diegene zal Sabine spelen, de hoofdrolspeelster. Dan zoeken we nog iemand die de moeder van Sabine wil spelen en nog een aantal acteurs die een kleine rol spelen.
Gelieve jezelf op te geven met een van deze lijstjes:
Acteur
Naam:
Geslacht:
Leeftijd:
Met/zonder paard:
Met/zonder hond:
Foto van jezelf:
Fotograaf/''filmer''
Fotograferen/filmen:
Naam:
Website:
Ik ben erg benieuwd of hier animo voor is !