Hallo Apeldoornse boksters!
Sinds 5,5 week ben ik de trotse mama van een heel mooi meisje. Mijn conditie is altijd al slecht geweest, maar na een zwangerschap waarin ik erg moe was is dit alleen maar slechter geworden. Hier wil ik dus eens wat aan gaan doen. Nou heb ik echt een hekel aan hardlopen maar toen ik met mijn dochtertje en de hond aan het wandelen was dacht ik dat het op die manier misschien nog wel te doen zou zijn. Maar het is natuurlijk nog veel gezelliger om dit niet alleen te doen. Dus nou leek het mij leuk om te kijken of er meer dames hier zijn die het leuk lijkt op deze manier iets actiefs te gaan doen en zo bv andere kersverse moeders te leren kennen.
Ikzelf zie mij dus al wel gaan met kinderwagen en hond, maar uiteraard hoef je niet in het bezit te zijn van een van beide.
Ik zit wel echt gebonden aan Apeldoorn, gezien ik niet de beschikking heb over een auto...
Kortom: heb jij zin om op een leuke manier actief te worden meld je dan hier!
nog even wat info over mij: ik ben 29, ga straks weer 2 dagen per week aan het werk als dierverzorger op een kinderboerderij. Ik ben eigenaresse van een bijna 12 jarige fjordenmerrie.