Het lijkt me leuk om met een paar Bokkers in het weekend gezellig een keertje te gaan stappen in Amsterdam. Natuurlijk op een Vrijdag of Zaterdag en de datum moeten we natuurlijk bespreken met de hoeveelheid mensen die mee gaan!! Ik ben zelf 19 jaar en ga zelf altijd uit op het Rembrandtplein.
Dus lijkt het jou leuk om mee te gaan laat het dan weten
MusicELINE
Geplaatst: 19-02-14 21:12
Ooh dat lijkt me leuk! Maar dan moeten er wel nachttreinen teruggaan naar Leiden
MusicELINE als er geen nacht treinen rijden kan je bij mij wel slapen ?! runasays, ik ga af en toe naar het leidseplein maar niet erg vaak vind Rembrandtplein net iets leuker jij bent dus wel vaak op het leidseplein
MusicELINE
Geplaatst: 20-02-14 20:43
Dat is helemaal prima Ik ben trouwens nog nooit uitgeweest in Amsterdam dus ik moet wel op sleeptouw genomen worden
Chantaliiejj
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-14 13:51
haha dat komt wel goed MusicELINE de meeste weten de weg wel hoop dat nog meer bokkers zich melden
Lijkt mij ook wel leuk. Hopen dat het dit keer wel doorgaat haha ! Hebben jullie al een datum of iets? En waar moeten jullie vandaag komen, mocht er iemand nog een trein vroeg nemen en het is dezelfde hoef je iig niet alleen !!
12 april is neonsplash in de Heineken music hall lrtj_ en mij leek het leuk om daar heen te gaan. een kaartje kost 37 euro en het is van 22.00-06.00 uur