Hallo fotografen en modellen!
In april of mei van dit jaar zou ik graag een fotomeeting organiseren op het strand van Noordwijk. Ter hoogte van de Langevelderslag ben ik al eens eerder geweest, en dit vond ik een erg fijne locatie. Tot 1 juni mag je hier met je paard het strand op. Er is een zeer grote parkeerplaats beschikbaar voor de trailers en er is ook een kleine boulevard met wc's en een snackbar.
Voor deze meeting zoek ik een stel enthousiaste fotografen en een groep gezellige modellen om er een leuke dag van te maken. Ik wil graag in 2 groepen gaan werken met 4 paarden per groep. In totaal wil ik graag 8 fotografen meenemen zodat we 2 fotografen per paard hebben. De fotografen zullen door middel van een stemming gekozen worden om het zo eerlijk mogelijk te houden. Wanneer de fotografen zijn gekozen zullen deze stemmen op de aangemelde modellen. Hoe deze stemming in zijn werk gaat, zal ik ter zijner tijd nog uitleggen.
Tijdens de meeting zullen we beginnen met portretfoto's. Na de portretfoto's zal er een mogelijkheid zijn om actiefoto's te maken. In principe maak ik hiervoor graag gebruik van longeerlijnen. Dit omdat een paddock afzetten niet altijd kan op het strand ivm de overige gasten en ook omdat het risico dat het paard ontsnapt uit het paddock mij te groot is.
Heb jij al helemaal zin in deze meeting en wil je graag mee? Geef je dan op! Dit doe je door een PB naar mij te versturen, met onderstaande gegevens. Kopieer het lijstje asjeblieft, in plaats van deze hele openingspost te PB'en.
Voor fotografen:
Naam:
Boktnaam:
Fotografiewebsite:
Facebook:
Voor modellen:
Naam:
Boktnaam:
Naam paard:
Ras/kleur paard:
Bijzonderheden (denk aan VD, wedstrijdklassering):
Foto's (max 4):
Voor wat betreft de datum:
Geef even bij je aanmelding aan op welke datum je niet kan:
- 06 April 2014
- 13 April 2014
- 20 April 2014
- 27 April 2014
- 04 Mei 2014
- 11 Mei 2014
- 18 Mei 2014
Vanwege een vakantie die er voor mij aan zit te komen, houd ik de aanmeldingen open tot en met zondag 23 februari 18:00. Ik zal dan 's avonds gaan loten en om 20:00 word de fotografenlijst bekend gemaakt. Tegen die tijd wil ik ook de datum bekend maken. Iedere fotograaf die is uitgekozen krijgt dan een persoonlijk bericht waarin er gevraagd word om een bevestiging en natuurlijk de stemming.
Heb je nog vragen of opmerkingen? Stel ze gerust! Dit mag via PB maar ook gewoon in het topic.
Ik kijk uit naar de PB'tjes en enthousiaste deelnemers!
Groetjes,
Marjolijn