Ik zou graag een fotomeeting voor honden organiseren in Oud-turnhout, Belgïe.

De fotomeeting zal doorgaan op het landschap van de Liereman. We kunnen bij de plas, op het zandplein of, als we wat verder door wandelen, foto's maken in de heide. We spreken af aan het bezoekerscentrum. Adres: Schuurhovenberg 43, 2360 Oud-Turnhout.
Datum:
Zaterdag 12, zaterdag 19 of zondag 20 april. Een woensdag zou eventueel ook kunnen. Bij slecht weer wordt de fotomeeting afgelast of verzet.

Aanmelden fotografen en modellen
Aanmelden kan door de lijstjes hieronder ingevuld door te sturen via pb. Ik dacht aan maximum 8 modellen en 8 fotografen. Het hangt er vanaf hoeveel modellen en fotografen zich zullen aanmelden of we in groepen werken of niet. Ik zelf ga al mee als fotograaf!

Modellen:
Naam:
Naam bokt:
Naam hond:
Ras:
Extra informatie:
Foto's: 2 foto's bijvoegen.
Fotografen
Naam:
Naam bokt:
Eventuele website:
Afspraken
- De honden moeten gehoorzaam zijn. Dit is belangrijk voor de veiligheid van de andere modellen en fotografen en natuurlijk om de mogelijkheid te hebben om goede foto's te maken.
- Als alles is besloten en je jezelf definitief opgeeft, wees dan ook aanwezig. Er kunnen natuurlijk zaken tussenkomen, maar laat dit tijdig weten. Als er opeens minder mensen opdagen dan verwacht, geeft dit problemen in de planning en is dit overigens niet leuk voor de anderen.
- Fotografen moeten per model minstens 3 foto's kunnen aanbieden. De foto's worden aan de modellen op webformaat getoond (binnen 3 weken). De foto's worden aan eerlijke prijzen aan de modellen aangeboden.
Ik hoop dat we de meeting kunnen organiseren!