Tijd om hier op bokt eens wat leuke ervaringen uit te wisselen en te delen met anderen!
Ik heb geen bijzondere hobby denk ik, paardrijden doet 80% van de bokkers wel

Wel woon ik aan de kust, vlakbij het strand... Niet uniek, maar heerlijk! En ik werk op een bijzondere plek: het Zeeuws maritiem muZEEum in Vlissingen.
Ik beheer met mijn collega´s een prachtige collectie met schatten uit de VOC tijd, persoonlijke spulletjes van zeeheld Michiel de Ruyter en nog veel meer! Ik ken vele verhalen van de maritieme geschiedenis van Zeeland, van grappige anekdotes tot mythen en feiten over de roerige geschiedenis hier.
Ik vind dat ik een unieke werkplek heb en zou het leuk vinden om eens iemand blij te maken met een uitje, ik trakteer op koffie/thee met een Zeeuwse bolus, geef je een rondleiding door mijn geweldige(al zeg ik het zelf...) werkplek, en ook uitwaaien langs het strand behoort tot de mogelijkheden.
Kom je van ver? ik kan je natuurlijk afhalen van het station, en als het gezellig is blijf je lekker een hapje eten

En dan zou ik het vooral heel erg tof vinden als je zelf ook een leuk voorstel hebt om een bokker mee blij te maken!